  • Data: 2021-04-02 03:43:54
    Temat: Re: zarejestrować numer na kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" s45d91$nlq$...@g...aioe.org

    > 30 marca rozpocząłem aktualizację 64W10 do 20H2 -- dopiero
    > przed chwilą skończyłem... Już spod 20H2 miałem 12 aktualizacji...

    Nie skończyłem -- trzeba jeszcze usunąć niepotrzebne pliki,
    które pojawiły sie przy pokazji tejże atualizacji... Od paru
    godzin je kasuję i od jakiegoś czasu nie widzę po[d?]stępu...
    [podstępy dostrzegam...]

    > Instalowałem na HDD. Najpierw skopiowałem najlepszą, dając
    > kopii 128GB (czyli więcej, bo jest kompresja NTFS) na HDD,
    > następnie tę świeżą kopię zaktualizowałem... Jeśli ta kopia
    > trochę pożyje (i ja dożyję itd.) -- przerzucę ją na SSD,
    > dając jej około 40GB bez kompresji NTFS...

    Czyli doliczyć trzeba jeszcze kopiowanie docelowe itp. czynności...

    > -=-

    > OBŁĘD!!! Chwilami oba HDD pracowały na 100%, do tego
    > CPU -- też na 100%... Normalnie i dyski odpoczywają,
    > i (tym bardziej!!!) CPU odpoczywa. Czy tedy komputer
    > z 64W10 na pokładzie służy przede wszystkim (może aż
    > niemal wyłącznie?) aktualizowaniu Win?!

    > Nvidia ma aktualizację sterownika do Game Ready...
    > Może po takiej aktualizacji Opera [i filharmonia?]
    > oraz inne przeglądarki (Chroma [i ułomna] oraz FF)
    > zaczną współpracowanie/współpracę z Nvidią?...

    Chyba lepszym rozwiązaniem są CPU bez zintegrowanego
    GPU -- przynajmniej nie ma problemu z wyborem... Tuż
    po kupnie Acera przeglądarki też nie współpracowały
    z Nvidią... (teraz współpracuje Edge -- wtedy także
    Edge nie współpracowała)

    Poprzednia aktualizacja 64W10 do (chyba) 20H2 początkowo
    dała współpracę Opery i Chromej, ale po jakimś czasie coś
    zupełnie popsuło się w tym temacie, więc porzuciłem partycję
    z 64W10 20H2. Teraz zaktualizowałem ponownie, bo ponoć wkrótce
    64W10 1909 nie będzie obsługiwany/aktualizowany... (może to
    i lepiej?!)

    Z FF na Nvidii miałem problem od dawna (mam tu różne wersje
    FF -- nie tylko o numerki FF tu chodzi) i różne problemy
    z tymi przeglądarkami.

    -=-

    Zostawiam Acera włączonego na kolejną nockę -- pracuje
    tak już od wieczora (około 21 godziny) 30 marca... Trzy
    nocki, być może ponad trzy doby niemal bezustannej młócki
    dyskami...

    Przy okazji -- Seagate SSHD 5400 rpm to dziejowa pomyłka!!!
    Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest Seagate 7200 rpm
    dający 150 MB/s na swym początku... Chyba najtaniej taki
    nowy (chyba wyłuskany z czegoś, ale z zerowym przebiegiem)
    500GB można było kupić na Allegro za 60 pln.

    -=-

    Serdeczne dzięki Olaf za poradę -- odradzenie mi kupna 2TB SSHD...

    --