  • 11. Data: 2017-07-10 20:55:46
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    PiteR wrote:

    > Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    > w Anglii min 7000zl. Trzymanie zarobków w tajemnicy to jakaś
    > dziwna moda w PL, która bardzo służy pracodawcom.
    To nie moda tylko przejaw Polskiego Piekiełka.

    Ale spoko, jak tyle zarabiasz i wrócisz to Cię oskubiemy :) :) :)

    Tak to już tu jest; po prostu za mało kasy jest w tym kraju i dlatego takie
    emocje są z tym związane.

    jp

  • 12. Data: 2017-07-10 21:04:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > Trzeba. Na tym polega cały fun :D

    Na myślenie przyjdzie jeszcze czas. Na razie w pracy
    odpoczywam od polskiej pracy.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2017-07-10 21:21:44
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.07.2017 o 19:27, PiteR pisze:

    > Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    > w Anglii min 7000zl. Trzymanie zarobków w tajemnicy to jakaś
    > dziwna moda w PL, która bardzo służy pracodawcom.

    Ale mieszkasz w PL czy w UK?

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2017-07-10 21:36:11
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 10/07/2017 18:27, PiteR wrote:

    > Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    > w Anglii min 7000zl. Trzymanie zarobków w tajemnicy to jakaś
    > dziwna moda w PL, która bardzo służy pracodawcom.

    Nie wiem czy dobrze licze ale to chyba mniej niz 30k pa - troche mało.

    c.

  • 15. Data: 2017-07-10 22:35:49
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-07-10 o 18:35, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > no ch... najwyżej się przypierdolą znowu,
    >
    > ile zarabia typowy elektronik?
    > rozumiem, że raczej nikt się nie będzie chciał pochwalić,
    > więc może chociaż rząd wielkości, podział widzę tak:
    > - projektanci ideowi elektroniki
    > - konstruktorzy elektroniki
    > - pcb i mechanika
    > - montaż (i montaż smd)
    > - uruchomienie
    > - serwis?
    > jakie to są rzędy wielkości i jakie miasta?
    >
    > (oczywiście zapraszamy tych co się euro nie boją)
    W korporacji elektryk na 3 zmiany w Warszawie
    zarabia 3-6kzł netto/miesiąc zależnie od
    stażu i doświadczenia praktycznie
    nikt nie ma studiów w tym kierunku.

    --
    pzdr, j.r.

  • 16. Data: 2017-07-11 02:10:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    > w Anglii min 7000zl. Trzymanie zarobków w tajemnicy to jakaś
    > dziwna moda w PL, która bardzo służy pracodawcom.

    Nie napisałeś czy jesteś elektronikiem projektantem (inżynierem)
    czy może elektronikiem naprawiaczem/testerem (technikiem) czy
    też elektronikiem monterem/lutowaczem w fabryce (po zawodówce).

  • 17. Data: 2017-07-11 02:14:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jacek pozniak" <j...@f...pl> wrote in message
    > To nie moda tylko przejaw Polskiego Piekiełka.

    Dlaczego polskiego?? Pracodawca nie chce ujawniać zarobków
    wynegocjowanych z każdym z pracowników z osobna bo byłyby
    niesnaski, konflikty, kłótnie "a bo on zarabia więcej"...
    W ogóle byłaby niezgoda w zespole - a tak? Każdy zarabia tyle
    na ile sobie wynegocjował i jest zadowolony nie wiedząc że
    kolega zarabia 2x więcej od niego :-) Ja tak w swojej 2 pracy
    "wynegocjowałem" 2 x więcej niż zarabiałem w pierwszej a potem
    się dowiedziałem że koledzy zarabiają tam normalnie 2x tyle :-))))
    I po co mi to było? Byłbym zadowolony a tak poszedłem do szefa
    na kolejne negocjacje :-)))

    > Ale spoko, jak tyle zarabiasz i wrócisz to Cię oskubiemy :) :) :)
    >
    > Tak to już tu jest; po prostu za mało kasy jest w tym kraju
    > i dlatego takie emocje są z tym związane.

    Ale to jest normalne: pracodawca naturalnie chce za talent jak
    najmniej zapłacić a pracownik chce za swój talent najwięcej dostać.
    Kart się nie odkrywa w czasie gry, to chyba dosyć oczywiste jest?

  • 18. Data: 2017-07-11 02:16:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kaczin" <j...@p...interia.pl> wrote in message

    > Ale mieszkasz w PL czy w UK?

    Myślisz że mieszka w PL a pracuje w UK?

    Pracuje więc zdalnie, przez internet i Skype? Fajnie by to było...

    Kto tak zatrudnia? Chętnie bym wtedy do kraju wrócił...

    Choć oczywiście nie za 7000 zł ale już prędzej za 7000 GBP :-)))

  • 19. Data: 2017-07-11 02:17:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cezar" <c...@t...pl.invalid> wrote in message

    > Nie wiem czy dobrze licze ale to chyba mniej niz 30k pa - troche mało.

    A jak Ty to liczysz? 7x12 = 84 tyś zł netto.

  • 20. Data: 2017-07-11 02:19:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bartolomeo" <n...@n...com> wrote in message
    > No chyba że pytasz o zarobki w imieniu kolegi, który elektronikiem jest...
    > Zarabiam rocznie 80kpln brutto ale nie jestem "typowym" elektronikiem
    > bo szkoły w tym kierunku żadnej nie skończyłem.

    A co robisz jako elektronik? Projektujesz? Naprawiasz? Montujesz?

    I gdzie? W którym mieście?