  • Data: 2021-01-04 09:53:45
    Temat: Re: żarówki LED jako zamienniki dla halogenu
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/01/2021 12:13, LEPEK wrote:
> [...]
    > żeby nie zepsuło się od razu ani za pół roku.
    > Mają jeździć w Avensis T27 z soczewkowym reflektorem, w którym teraz
    > siedzi H11.
    > Raczej nie zamierzam kupować Philipsów po 600 zł za parę, ale czy to
    > będzie 70 zł, czy 150 - obojętnie, jeśli spełni zadanie.
    > Po wstępnym zapoznaniu się z tematem wybór padł na takie ze strumieniem
    > światła ponad 5000 lm / sztuka, z rozbudowanym radiatorem (czasem mają
    > wiatraczki tam). Kwestia, czy to wejdzie w obudowę jest do zmierzenia
    > (chociaż jeśli ktoś wkładał takie rzeczy do T27, to chętnie posłucham

    1-c6-7600lm-bridgelux-7727637224

    > https://allegro.pl/oferta/novsight-h11-led-zarowki-d
    o-reflektorow-6000k-70w-9953544464

    > https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-reflektor-samo
    chodowy-2pcs-h11-led-10048826121

    > https://allegro.pl/oferta/toyota-avensis-t27-zarowki
    -led-h11-10000lm-mijania-8285395250

    > Będę wdzięczny za wszelkie opinie, uwagi, spostrzeżenia, wskazówki.

    Ogolnie to te chinskie wynalazki to proszenie sie o problemy. Nawet jak
    ci sie w obudowe zmieszcza to sie nie zdziw jak przestana nagle dzialac.
    Nie mowiac juz o tym, ze w niektorych modelach aut beda sobie mrugaly co
    jakis czas.