  • Data: 2021-01-08 13:09:51
    Temat: Re: zasilacz i obudowa nowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-07, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Zastaw Ryzena wychodzi 300 zł więcej niż Intel, przy czym Ryzen 3 3100
    > jest niedostepny.
    > Ryzen ten wychodzi mniej - wiecej tyle co ten I 3 z integrą.

    Kupiłem pół roku temu używanego Ryzena 7 1700pro na Alim za ca 350zł i
    sobie chwalę. 14670 passmark vs i3 10100 pod 9000. Fakt, musiałbyś się
    teraz szarpnąc i na grafikę.

    Ale patrzę teraz i tak tanio się już nic nie dostanie. Oj, chyba
    spóźniłeś się z tą modernizacją. Jakby mnie coś już przyparło aby
    kupować teraz to jednak polizingowca, co najwyżej w dużej obudowie,
    jeśli chcesz te gdzieindziej wspomniane dyski poupychać,

    --
    Marcin