  • 1. Data: 2022-01-03 23:43:30
    Temat: Re: zdewastowali mi grata
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/12/2021 18:47, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ręczne? Bo u nas myjnie automatyczne ("szczotki") zaczynają się gdzieś
    > od 15 zł.
    > A ile płacicie za minutę karchera na myjni samoobsługowej?
    >

    > -----

    Reczne, automatyczna kosztuje tyle samo ale myje tak chujowo, ze wstyd
    braz za to pieniadze. Samoobslugowe to rzadkosc, znam tylko jedna w
    Cambrdigeshire ale nie pamietam ile wychodzi za mycie.

  • 2. Data: 2022-01-06 12:25:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kto myje (jaka nacja)?

    -----

  • 3. Data: 2022-01-10 11:17:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/01/2022 22:43, K wrote:

    > Reczne, automatyczna kosztuje tyle samo ale myje tak chujowo, ze wstyd
    > braz za to pieniadze. Samoobslugowe to rzadkosc, znam tylko jedna w
    > Cambrdigeshire ale nie pamietam ile wychodzi za mycie.

    No napisalem przeciez, Rumuni i Albanczycy. Przynajmniej u mnie. W
    Polsce myli Polacy ale nie sadze aby Ukraincy byli tansi.