  • 1. Data: 2022-01-03 17:57:12
    Temat: To nie jest kraj dla biednych ludzi
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W d...ch się poprzewracało, że każdy ma samochód i bez łaski Pana jeździ sobie dokąd
    i kiedy chce.
    No to podnieśliśmy tym ch...m mandaty i za roczek wyeliminujemy śmieci z dróg jak
    jeden z drugim zapłacą po 2-3 tys. za byle g.... .
    A i komornicy muszą zarobić.

  • 2. Data: 2022-01-03 18:52:43
    Temat: Re: To nie jest kraj dla biednych ludzi
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    W dniu 03.01.2022 o 17:57, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > No to podnieśliśmy tym ch...m mandaty i za roczek wyeliminujemy śmieci z
    > dróg jak jeden z drugim zapłacą po 2-3 tys. za byle g.... .

    tak to nie jest kraj dla biednych ludzi, pisałem o tym

    wystarczy spojrzeć na oferty nowych samochodów, ze świecą szukać
    pojazdów z podstawowym wyposażeniem, jak pójdziesz do dilera i powiesz
    mu że chcesz samochód w podstawowej konfiguracji tak aby nie miał
    automatycznych lusterek, ekranów na Xcali, pół-skóry to patrzy na ciebie
    jak na idiotę

    w takich biednych niemczech kupisz forda w wersji bida - TREND, u nas nie

    ludzie się zastawią ale postawią i kupią fullwypas na kredyt albo pole
    sprzedadzą

  • 3. Data: 2022-01-03 20:04:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61d337eb$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    user Piterxxx pisze tak:

    > ludzie się zastawią ale postawią i kupią fullwypas na kredyt albo
    > pole sprzedadzą

    Musi być full wypas bo jak nowy wypłosz wsiądzie
    to porówna do Kałdi poprzedniego Zenka.

    I przed rodziną musi się pochwalić pucułowaty Łukasz.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2022-01-03 21:12:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No to podnieśliśmy tym ch...m mandaty i za roczek wyeliminujemy śmieci z
    > dróg jak jeden z drugim zapłacą po 2-3 tys. za byle g.... .

    możesz wyjaśnić o co Ci chodzi? Za jakie bylegówno trzeba zapłacić 2-3 tyś?

  • 5. Data: 2022-01-03 23:32:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/01/2022 20:12, ToMasz wrote:

    > możesz wyjaśnić o co Ci chodzi? Za jakie bylegówno trzeba zapłacić 2-3 tyś?

    https://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja/ai,2000
    _3000.html

  • 6. Data: 2022-01-04 12:05:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2022 17:57:12 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > No to podnieśliśmy tym ch...m mandaty i za roczek wyeliminujemy śmieci z dróg jak
    jeden z drugim zapłacą po 2-3 tys. za byle g.... .

    No ale o co chodzi?
    Nie stac cie? Brawo PiS, skutecznie walczy z piratami :-)

    Zaraz ... czy pirat to nie ja? :-)

    P.S. PJ sie teraz zabiera za przekroczenie o 30 w terenie zabudowany
    czy wszedzie?

    Bo ostanio mialem sekwencje znakow 80-50 na autostradzie, ale juz
    chyba zniesli ...

    J.

  • 7. Data: 2022-01-05 00:02:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 12:05, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Zaraz ... czy pirat to nie ja? :-)
    >
    > P.S. PJ sie teraz zabiera za przekroczenie o 30 w terenie zabudowany

    Ja już nie mam pojęcia jakie jest to prawo, ale raczej po 50. 30 to
    tylko droższy mandat.

    > Bo ostanio mialem sekwencje znakow 80-50 na autostradzie, ale juz
    > chyba zniesli ...

    Ścierwo wyszło na ulice jak zwykle zamanifestować swoją siłę. Kto ich
    zgasi?!