  • Data: 2022-07-02 11:47:08
    Temat: Re: znalazłem laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:b76c68e3-36c6-44f5-a27e-278ee6e34db5n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki pisze tak:

    > Mozesz zerknac czy jakas naklejka z firmy sie na nim nie uchowala.
    > Moze to tlumaczyc po co takie cosie tam dodali.

    tak to laptop z korpo

    https://www.ebay.co.uk/itm/295055942300

    mam wątpliwości czy zgnieść tę taśmę dyskiem 2.5" ssd
    żeby z czasem nie pękło złącze

    bo nie uśmiecha mi się kupowanie dysku mSATA
    a jest tam taka wydumka-ramka z plastiku.

    hmm może wyjąć pcb dysku ssd z obudowy.

    https://www.youtube.com/watch?v=8JyQc16Jycc
    https://www.dell.com/support/kbdoc/en-uk/000126462/l
    atitude-e7440-hard-drive-types-and-install-requireme
    nts

    --
    Piter