  • 1. Data: 2014-05-25 18:57:49
    Temat: Rejestrator pozycji służbowego auta
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    W małej firmie chciałbym monitorować poruszanie się 2-3 samochodów
    służbowych.

    Oprócz możliwości ręcznego sprawdzenia aktualnego ich położenia na mapie
    chciałbym mieć dostęp do raportów historycznego położenia samochodu
    powiedzmy za ubiegłe 30 dni a idealnie za ubiegły rok.

    Fajnie byłoby aby rejestrator taki przechodzil w stan uspienia (obnizonego
    zuzycia energii) po wykryciu dłuższego postoju aby nie wyczerpał aku
    samochodowego...

    Idealnie byłoby móc skonfigurować powiadomienia w czasie rzeczywistym o
    ruchu pojazdu (zarówno email jak i SMS) w stylu "auto xxx wystartowało z
    pozycji yyy po zzz godzinnym postoju". Albo "auto xxx wyjechało poza
    skonfigurowany rejon geograficzny" albo "auto xxx porusza się prędkoscią
    12km/h większą niż ograniczenie prędkości na aktualnym odcinku drogi"....

    Czy istnieją takie niedrogie rejestratory komercyjne czy może lepiej cos
    wykombinować na starym smartfonie z kartą SIM?

  • 2. Data: 2014-05-25 19:29:33
    Temat: Re: Rejestrator pozycji służbowego auta
    Od: "Piotr Nowicki" <p...@w...pl>

[...]

    zobacz http://www.gpscontrol.pl/pl/produkt/lokalizator-g797
    -obdii

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-05-25 20:24:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Nowicki" <p...@w...pl> wrote in message
    > zobacz http://www.gpscontrol.pl/pl/produkt/lokalizator-g797
    -obdii

    No fajne... Całkiem o to chodzi.
    Wolałbym jednak nie być związany z abonamentem u usługodawcy.
    Nie ma czegoś podobnego aby wystarczyło kupić urządzenie (zapłacić
    raz) i włożyć do niego swoją kartę SIM?

  • 4. Data: 2014-05-25 20:48:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-25 19:29, Piotr Nowicki pisze:

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Ja @#$@#%! Skąd ze się wziął?! Powtórzyłeś cały poprzedni post bez
    stosowania znaków cytatu, wkleiłeś jeden link bez nawet "witaj" i
    doczepiłeś do dupy postu zasranego avasta... NETYKIETA człowieku!

  • 5. Data: 2014-05-25 21:18:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > Ja @#$@#%! Skąd ze się wziął?! Powtórzyłeś cały poprzedni post bez
    > stosowania znaków cytatu, wkleiłeś jeden link bez nawet "witaj" i
    > doczepiłeś do dupy postu zasranego avasta... NETYKIETA człowieku!

    W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej napisał na temat i pomógł ;-)

  • 6. Data: 2014-05-25 22:23:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *Pszemol* napisał(-a):

    > W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej napisał na temat i pomógł ;-)

    I w przeciwieństwie do Ciebie słusznie napiętnował lamerstwo. To
    mrzonka, ale dopuszczenie do pisania na Grupy Dyskusyjne powinno być
    poprzedzone egzaminem z Netykiety.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2014-05-26 00:36:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > ale dopuszczenie do pisania na Grupy Dyskusyjne powinno
    > być poprzedzone egzaminem z Netykiety.

    Ja widzę że obaj Mariuszem byście go oblali :-)

  • 8. Data: 2014-05-26 03:24:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Nowicki" <p...@w...pl> wrote in message
    > zobacz http://www.gpscontrol.pl/pl/produkt/lokalizator-g797
    -obdii

    Dzięki Piotrze... 3 samochody wyjdzie mi koszt miesięczny 150zł.
    Pomijając już zakup urządzenia wtykanego do ODBCII - drogie!

    Znalazłem rozwiązanie darmowe z historią 2 tygodniową
    na 3 śledzone samochody plus 5 raportów/miesiąc:
    http://www.mycartracks.com/
    Nie wiem jeszcze czy mają powiadomienia przez e-mail/SMS.

    Możliwość płatnej rozbudowy floty. Zamierzam to wypróbować.

    Dam znać za jakiś czas jak się to sprawuje.

  • 9. Data: 2014-05-26 11:46:34
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-26 03:24, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Możliwość płatnej rozbudowy floty. Zamierzam to wypróbować.
    >
    > Dam znać za jakiś czas jak się to sprawuje.

    poszukaj firmy Rikaline, nie wiem jak teraz - kiedyś pod jedno konto
    można było podpiąć za darmo dwa samochody, ale nic nie stało na
    przeszkodzie by mając 4 auta mieć dwa osobne konta, po prostu nie widać
    wszystkich razem na mapie

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-05-26 21:16:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > I w przeciwieństwie do Ciebie słusznie napiętnował lamerstwo. To mrzonka,
    > ale dopuszczenie do pisania na Grupy Dyskusyjne powinno być poprzedzone
    > egzaminem z Netykiety.

    Nie snobujemy się tylko normalnie korzystamy