  • 191. Data: 2010-06-25 07:18:52
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > /.../
    >
    > A co, firmy nie płacą za stoiska paletowe, końcówki półek czy ekspozytory
    > przy kasach?

    Ale wiesz o czym był temat?

  • 192. Data: 2010-06-25 09:03:51
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    BaX pisze:
> [...]
    /.../
    > Ale wiesz o czym był temat?

    Tak :)
    Zaczęło sie od skargi, potem była napierdalanka o głośności i dynamice w
    której zapomniano dodać, że _subiektywne_ odczucie głośności bardzo
    zależy od dynamiki, a potem to już poooszłoooo w napoje chłodzące.

    ALex

  • 193. Data: 2010-06-25 20:31:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości

    > a potem to już poooszłoooo w napoje chłodzące.

    i to jest piekne w usenecie

  • 194. Data: 2010-06-27 07:53:14
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

    > Nie rozumiesz. Reklama jest skierowana do populacji nie do konkretnego
    > czlowieka. Rzadko jest jedynym srodkiem determinujacym wybor, a jedynie
    > wspomagaczem nieco przychylajacym klientow danemu produktowi. Nie jest
    > tak, ze kupujemy wprost na rozkaz. To tylko statystyka. Rozumiem Twoje
    > opory, ale wiara, ze wszystkie wybory wynikaja tylko i wylacznie z
    > Twojej wolnej woli jest zludna. Z reszta czymze jest wolna wola?

    Smutno mi...
    Jeśli statystyki-badania są prawdziwe to ludzi cokolwiek myślących,
    znających realia, interesujących się światem dookoła jest tak mało.
    Reszta to motłoch hodowany tylko w celu wciśnięcia mu towaru i ten
    motłoch wybiera władze mojego kraju.
    Wszystko to na tle małej siły nabywczej polskich pensji i przy tak dużej
    sferze ubóstwa.
    Coś tu nie pasuje. Albo obywatele są kretynami albo reklama oderwana od
    realiów. Tak czy siak smutno.

  • 195. Data: 2010-06-27 19:56:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sferze ubóstwa.
    > Coś tu nie pasuje. Albo obywatele są kretynami albo reklama oderwana od

    Twoje rozumienie nie pasuje. To, ze zostaniesz zachecony do zakupu danego
    piwa nie oznacza, ze jestes kretynem. Inteligencja i wolna wola to dwa
    zupelnie odrebne wymiary.

  • 196. Data: 2010-06-28 07:10:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

> [...]

    > Twoje rozumienie nie pasuje. To, ze zostaniesz zachecony do zakupu
    > danego piwa nie oznacza, ze jestes kretynem. Inteligencja i wolna wola

    Dla mnie wraz ze wzrostem inteligencji maleje wpływ reklamy. A na pewno
    maleje przez jej nachalność. Wiem ja tu nie pasuje. Nie jestem poprawny
    i politycznie i w ogóle :-)

  • 197. Data: 2010-06-28 13:02:59
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Inaczej - woda NIE MA MIEĆ SMAKU.

    Woda bez smaku? To chyba destylowana.
    Albo masz mase wylaczonych kubkow smakowych i nie czujesz roznic.

  • 198. Data: 2010-06-28 13:13:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dla mnie wraz ze wzrostem inteligencji maleje wpływ reklamy.

    Poczytaj cos z psychologii moze.

  • 199. Data: 2010-06-28 13:14:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Woda bez smaku? To chyba destylowana.

    Czyli szkodliwa bo zamiast dostarczac, wyplukujaca z organizmu to co
    niezbedne.

  • 200. Data: 2010-06-28 16:23:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Woda bez smaku? To chyba destylowana.
    > Albo masz mase wylaczonych kubkow smakowych i nie czujesz roznic.

    Czuję i dlatego wodę piję głównie smakową.