  • 491. Data: 2010-05-20 10:55:31
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I przestańcie, na Boga, usprawiedliwiać wszystkich zapierdalających bez
    > opamiętania - niestety przekroczenie prędkości dopuszczalnej wiąże się z
    > tym, że ZAWSZE może znaleźć się na drodze ktoś, który będzie zakładał, że

    ale tu nikt nie usprawiedliwia goscia z audi ani zadnego innego
    "zapierdalajacego".

    Nikt w tym watku nie napisal, ze kierowca audi jest niewinny. Nikt nie
    napisal, ze nie przyczynil sie do wypadku a na 100% powazne skutki wypadku
    byly wlasnie ze wzgledu na zbyt duza predkosc (powaznie przekraczajac
    dozwolona predkosc aby uszczesliwic paru takich). Kierowca audi popelnil
    szereg wykroczen co doprowadzilo do smiercia kierowcy i pasazera audi.

    Caly watek jest o tym, ze "glupia pizda" z fiata _tez_ popelnila wykroczenie
    i sam fakt, ze ktos inny popelnia wykroczenie (wyprzedza na skrzyzowaniu,
    jedzie znacznie ponad dozwolona predkosc, nie zachowuje szczegolnej
    ostrozonosci przy jednym z najniebezpieczniejszych manewrow jakim jest
    wyprzedzanie) _nie powoduje_ automatycznie, ze kobieta z fiata jest
    _niewinna_.

    Tlumaczycie kobiete, ze
    - nie musiala patrzec w lusterka (bo na skrzyzowaniu nie wolno wyprzedzac
    wiec nie musi patrzec) - bzdura

    - nie musiala patrzec czy ktos sie zbliza i z jaka predkoscia - bzdura,
    chcac zmienic kierunek jazdy musisz niestety zachowac szczegolna ostroznosc
    czyli w mojej ocenie (nie jest to zapisane w przepisach) m.in. rozgladnac
    sie czy nie wjedzie w cos lub w kogos

    - niewazne jest czy sygnalizowala i czy robila to poprawnie (bo nie mozna
    wyprzedzac)

    - nie musiala widziec czy audo jedzie za szybko bo przepis mowi, ze mozna
    zalozyc, ze inni przestrzegaja przepisy (pomijacie kolejna czesc przepisu,
    ze jak ktos zachowuje sie podejrzanie to trzeba jednak na niego uwazac)

    Cale to Wasze pier%%%%%ie jest bez sensu bo byl wypadek i kobieta jest
    wspolwinna jego spowodowania ! Za skutki w 99% odpowiada kierowca audi
    jednak nie wylacza to winy kierowcy fiata.

    EOT

    Icek

  • 492. Data: 2010-05-20 10:55:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:ht2t24$mdr$1@news.onet.pl...

    > No to wymagaj tego, ale od wszystkich, kobitki z Punto nie wyłączając, bo
    > nie ma takiego powodu.

    Jak jesteś taki "dziki miszcz", to mogę Ci pokazać, jak się urywa przód w
    Kia Ceedzie za pomocą samochodu o dużo większej mocy i napędzie 4x4 - przy
    czym będziesz święcie przekonany, że "jeszcze przed momentem nie było mnie
    na lewym pasie".

    Jurand.

  • 493. Data: 2010-05-20 10:57:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tye, że w tym konkretnym przypadku kierowniczka Fiata nie popełniła
    żadnego,
    > chyba, ze udowodnisz, iż nie zasygnalizowała checi wykonania manewru. Co n
    > ajwyżej mogła by dostać mandat za złamanie Art.22 Pkt.5 , ale nie za
    > spowodowanie wypadku.

    czyli znowu twierdzisz, ze zmiana kierunku jazdy nie wymaga zachowania
    szczegolnej ostroznosci ?

    W kwestii domyslu gdyby dobrze sygnalizowala to tez nie doszloby do
    zderzenia bo trudno mi dac wiare, ze ktos celowo doprowadza do wypadku

    Podawalem Ci przyklad i jakos sie nie ustosunkowales, Jakby tam stal na
    tamtym pasie zaparkowany samochod to czy moglaby w niego bezpiecznie wjechac
    i byc uznana za niewinna ?

    Icek

  • 494. Data: 2010-05-20 10:57:48
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > ostrozonosci przy jednym z najniebezpieczniejszych manewrow jakim jest
    > wyprzedzanie) _nie powoduje_ automatycznie, ze kobieta z fiata jest

    I właśnie cały widz polega na tym, że my nie wiemy, bo nie mamy takich
    informacji, czy rzeczywiście popełniła wykroczenie, czy też trafiła na
    totalnego bezmózga, upojonego mocą i trakcją swojej 240-konnej A6. A póki
    tego nie wiemy - nie możesz jej przypisywać żadnej winy. Proste?

    Jurand.

  • 495. Data: 2010-05-20 11:00:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > O LOL to już się zrobił szereg wykroczeń po stronie fiata :)))
    > Tymczasem fakty że Audi jechało grubo za szybko i wykonywało manewr w
    > miejscu niedozwolonym zamiatane są skrzętnie pod dywan. Zabawne ;-)

    nikt tego nie zakrywa pod dywan. Za kazdym razem podkreslam, ze popelnil
    szereg wykroczen kierowca audi ale to nie prowadzi do wymazania z pamieci
    wykroczen kierowcy fiata

    Icek

  • 496. Data: 2010-05-20 11:03:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak jesteś taki "dziki miszcz"

    Jesteś za głupi żeby zrozumieć, że ten wątek nie jest o mnie?
    Jeśli tak, to wypad na jakieś forum dla ludzi z problemami.

  • 497. Data: 2010-05-20 11:11:15
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Icek pisze:
    (...)
    > jak czytam to co wypisujecie to rece opadaja.

    Wcale mnie to nie dziwi. Czasem warto spróbować zrozumieć pewne rzeczy,
    a nie iść w zaparte.

    > Nazmyslajcie jeszcze troche a bedzie sie czytac jak dobra komedie.

    To wcale nie jest komedia, choć kilku wesołków tu się pojawiło.

    > Nie umiecie jezdzic to zostancie w domu i po temacie. Najlepiej z lektura PoRD
    > pod poduszke

    O proszę jak dobrze Ci idzie zarzucanie innym braku umiejętności jazdy
    oraz nieznajomości PoRD - problem w tym, że sam już popisałeś się
    wielokrotnie tym, co próbujesz przypisać innym.

    > EOT

    Eotujesz, eotujesz i nic z tego nie wynika. Jeszcze poplokuj wzorzem
    tutejszego mistrza.

  • 498. Data: 2010-05-20 11:13:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:ht2tso$p4t$1@news.onet.pl...

    > Jesteś za głupi żeby zrozumieć, że ten wątek nie jest o mnie?
    > Jeśli tak, to wypad na jakieś forum dla ludzi z problemami.

    A Ty masz jakiś problem, który uniemożliwia Ci dyskusję na jakimś w miarę
    sensownym poziomie, żeby nie używać zwrotów "jesteś za głupi", albo "wypad
    na forum"?
    Dlaczego nad wyraz cenisz sobie prawo do zachowania pierwszeństwa przejazdu,
    ignorując wszystkie okoliczności, które mogą przemawiać na korzyść kierowcy,
    który owe prawo naruszył?

    Jurand.

  • 499. Data: 2010-05-20 11:13:43
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > nikt tego nie zakrywa pod dywan. Za kazdym razem podkreslam, ze popelnil
    > szereg wykroczen kierowca audi ale to nie prowadzi do wymazania z pamieci
    > wykroczen kierowcy fiata

    W szczególnych przypadkach prowadzi.

    Jurand.

  • 500. Data: 2010-05-20 11:18:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ht2tso$p4t$1@news.onet.pl...

    > A Ty masz

    I znowu to samo.
    Chyba po raz piąty w tym wątku.

    Mam wrażenie, że odpowiadasz tylko po to, aby zarobić plonka, dobrze wiedząc
    że nie toleruję tego typu pyskówek.
    Ale nie bardzo rozumiem po co to robisz, będziesz wtedy szczęśliwy?

    Bo jak komuś zabrakło argumentów w obronie kapelusznika za kółkiem, to
    wystarczy zmilczeć - na pewno będzie mądrzej.

    >Dlaczego nad wyraz cenisz sobie prawo do zachowania pierwszeństwa
    >przejazdu,

    Bo nic go nie wyłącza i nie jest uzależnione od błędów/głupoty gościa który
    je posiada?