    Date: Wed, 29 Jun 2022 18:07:53 +0200
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>
    Subject: Router UPC

    Mam pytanko do użytkowników routerów od UPC. Jest pomysł, żeby
    zablokować WiFi w routerze UPC, podłączyć dodatkowy router, ustawić
    strefę DMZ w routerze UPC i cały ruch przekierować do routera
    dodatkowego i z niego wystawić WiFi. W tym dodatkowym routerze można
    skonfigurować odpowiednie limity, ograniczenia, itd. dla dzieci. Ale
    jest pytanie czy twardy reset routera UPC nie przywróci mu ustawień
    początkowych czyli włączonego WiFi oraz domyślnego hasła?
    Czy ten plan ma szansę powodzenia jeśli dzieciak to sprytny nastolatek?
    Pytam, bo nie mam do takiego routera dostępu, a osoba która mnie prosi o
    pomoc nie ogarnia takich spraw, więc nim wymyślę rozwiązanie chciałbym
    zbadać ten pomysł. Ktoś coś?

    --
    pzdr
    Roman