  • 1. Data: 2009-04-23 10:16:50
    Temat: Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)
    Od: marider <m...@g...pl>

    Czesc,

    niestety bialostockie mnie ominie bo jutro mam "wycieczke" do Opola ale
    moze ktos sie skusi:

    http://www.rrmc.eu/ (polecam imprezke w Famie, na zakonczeniu bylo
    calkiem niezle i masa atrakcji ;) )

    Za to na pewno bede tutaj (co prawda to weekend majowy ale w zeszlym
    roku bylo super a i majowke zrobi sie gdzies w okolicach Bialowiezy):

    http://www.godboys.yoyo.pl/

    Takze jesli ktos ma ochote na wycieczke w polnoco-wschodnia Polske i
    troche dobrej zabawy to zapraszam :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 2. Data: 2009-04-23 11:07:25
    Temat: Re: Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    A przegazówki można już tam u Was robić? Ostatnio gajowy zakazał go jeszcze
    niedzwiedzie spały;-(

    Zdroofka Johnny