  • 1. Data: 2009-04-23 10:30:33
    Temat: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Znalazl sie swiadek :

    Cytuje relacje kolesia

    "Wczoraj jechalem ul Konstantynowska w kierunku Lodzi, wyprzedzilo mnie
    dwoch
    debili jeden chyba Bravo drugi Passat, na styk, zderzak w zderzak jeden za
    drugim. Zaczeli wyprzedzac nastepnego .. Bravo na styk ... Passat zmusil
    kierujacego z przeciwka Focusa do ostrego hamowania i jakims cudem uciekl...
    za focusem jechal motocykl na szczescie trzymal dystans.. ostro zahamowal i
    polozyl motor. Bravo i Passat uciekaja dalej, kupa iskier (czyt. motocykl)
    pedzi na zatrzymanego Focusa ( kierowca za motocyklem tez sunie po asfalcie
    w Focusa) na szczescie gosc w Fordzie z wyobraznia widzial w lusterku co sie
    dzieje .. i przyspieszyl.. .ja za debilami. Zrobilem fote passatowi..
    wyprzedzilem i probowalem zatrzymac. Gosc probowal uciekac ale za mocno nie
    mial czym. Przestalo byc bezpiecznie wiec odpuscilem. Motocykliscie nic sie
    nie stalo, lekko zarysowany lewy bok. Nr Passata EL 6730U. Zielony"

    Moze to cos komus pomoze .

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R ONE

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-04-23 11:40:32
    Temat: Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Przestalo byc bezpiecznie wiec odpuscilem. Motocykliscie nic sie
    > nie stalo, lekko zarysowany lewy bok. Nr Passata EL 6730U. Zielony"
    >
    > Moze to cos komus pomoze .

    To sie zglasza na policje natychmiast, oni sie tym zajma z urzedu.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-04-23 11:46:47
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > To sie zglasza na policje natychmiast, oni sie tym zajma z urzedu.

    Co się zgłasza?
    Niestety obserwuję technikę jasdy mocyklistów i woła ona o pomstę.
    Większość takich szlifów jest samozawiniona. Najpierw powinni się douczyć

    DM
    Fazer

  • 4. Data: 2009-04-23 11:53:37
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co się zgłasza?
    > Niestety obserwuję technikę jasdy mocyklistów i woła ona o pomstę.
    > Większość takich szlifów jest samozawiniona. Najpierw powinni się douczyć
    -n i e s a m o w i t e-
    pokaz swoja technike albo przeczytaj jeszcze raz post Krzyska i powiedz
    "Przepraszam".

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 5. Data: 2009-04-23 12:05:11
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > Niestety obserwuję technikę jasdy mocyklistów i woła ona o pomstę.
    > Większość takich szlifów jest samozawiniona. Najpierw powinni się douczyć

    Zglasza sie, ze Passat o numerach EL 6730U. Zielony spowodowal soja
    niebezpieczna jazda wypadek i uciekl z miejsca i,, ze to jego ubezpieczenie
    musi powinno pokryc straty - w dodatku sa swiadkowie.

    A jak nie wiesz co sie zglasa- to jestes zwyklym polaczkiem - takim co to
    popatrzy i pojedzie dalej.

  • 6. Data: 2009-04-23 12:08:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Karambol pisze:
> [...]
    > musi powinno pokryc straty - w dodatku sa swiadkowie.
    >
    > A jak nie wiesz co sie zglasa- to jestes zwyklym polaczkiem - takim co to

    przecież go gonił. 60% społeczeństwa uważa, że policja jest gówno warta
    i lepiej jest wziąć sprawy w swoje ręce.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-04-23 12:23:53
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Karambol wrote:
    > A jak nie wiesz co sie zglasa- to jestes zwyklym polaczkiem - takim
    > co to popatrzy i pojedzie dalej.

    ROTFL, 5 postów w wątku wystarczy do tego, żeby komuś przygadać,
    myślałeś o kandydowaniu do Sejmu czy spełniasz się w internecie?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 8. Data: 2009-04-23 13:34:37
    Od: fv <f...@c...com>

    Darek Mroz pisze:

    > Co się zgłasza?
    > Niestety obserwuję technikę jasdy mocyklistów i woła ona o pomstę.
    > Większość takich szlifów jest samozawiniona. Najpierw powinni się douczyć

    Chciałbym zobaczyć co ty zrobisz jeśli coś takiego cię trafi. Tak się
    nieprzyjemnie składa, że samochody hamują w trybie awaryjnym znacznie
    lepiej niż motocykle. Jeśli dodatkowo nie masz ABS i nie spodziewasz się
    czegoś takiego, to zaliczysz (podobnie jak ja, żeby było jasne)
    dokładnie takiego samego szlifa.

    Sekretem jest nie tyle spodziewać się, czy hamować jak Rossi, tylko z
    odległości ocenić, że hamować będzie trzeba i zacząć na wszelki wypadek.
    Tyle, że nie da się przewidzieć wszystkiego...

    Ostatnio miałem taką samą sytuację. Dwa auta przede mną, pierwsze
    włączyło lewy kierunek. Drugie lekko przyspieszyło, co spowodowało że na
    wszelki wypadek nacisnąłem hamulce, wyobrażając sobie co się stanie jak
    się pieprzną na środku drogi. Minęli się o milimetry.
    Gdybym tak nie zrobił, to przeleciałbym przez któryś z dachów, bo
    oczywiście stanęli blokując całą drogę.

    --
    fv

  • 9. Data: 2009-04-23 13:47:57
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 23 Apr 2009 15:34:37 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [....]
    > Chciałbym zobaczyć co ty zrobisz jeśli coś takiego cię trafi. Tak się
    > nieprzyjemnie składa, że samochody hamują w trybie awaryjnym znacznie
    > lepiej niż motocykle.

    To nieprawda. Przeciętnie, kierowcy samochodów hamują w trybie awaryjnym
    znacznie lepiej niż motocykliści, ale generalnie odległości hamowania przy
    maksymalnym wykorzystaniu hamulców są porównywalne (bo hamowanie nie zależy
    od powierzchni kontaktu ani masy pojazdu, tylko od współczynnika tarcia,
    a guma na oponach motocyklowych zwykle jest lepsza, co trochę równoważy
    większą stabilność samochodu). Tylko że hamowanie dokładnie na maksa w
    motocyklu jest trudne, bo jak zahamujesz trochę bardziej to się wyjebiesz,
    a ślizgający się po asfalcie motocykl strasznie kiepsko hamuje :-))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2009-04-23 14:16:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Leszek Karlik pisze:

    > To nieprawda. Przeciętnie, kierowcy samochodów hamują w trybie awaryjnym
    > znacznie lepiej niż motocykliści

    Acha, roznica jest mniej wiecej taka jak miedzy
    - zderzeniem samochodu z motocyklem
    - wypadkiem kierowcy i motocyklisty.

    No ale zeby nie redbull to bym tej dyskusji nie ogarnal.
    :-)

    Pamietajcie o jednym: ten z tylu (zakladajac ze jedzie patrzac tylko na
    poprzedzajacy pojazd a nie "dalekosieznie") zacznie hamowac pozniej,
    moze pol sekundy, moze 2 sekundy, a przez ten czas jedzie z normalna
    predkoscia i pokonany w tym czasie dystans - dla 1 sekundy przy 60 km/h
    to jest 16 metrow czyli droga hamowania poprzedzajacego go auta z tej
    predkosci.

    Czyli hamowanie mozna miec porownywalne a jak sie nie trzyma dystansu to
    nic nie pomoze.

    KJ