  • 11. Data: 2020-02-13 11:31:12
    Temat: Re: Rozpoznawnanie twarzy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Feb 2020 10:02:05 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > automatyczną śluzę-budkę do identyfikacji pracowników.

    Rzecz jasna na podstawie rozpoznawania twarzy i wagi zdaje się.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2020-02-13 22:14:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 12 Feb 2020 22:22:48 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Co w tym dziwnego? U nas już od ponad 10 lat są systemy rozpoznawania
    >twarzy do dostępu do wrażliwych miejsc, np. mlinia mBanku ma
    >automatyczną śluzę-budkę do identyfikacji pracowników.

    I wpuszcza ich nawet jak maja maske na twarzy ?

    J.

  • 13. Data: 2020-02-14 08:47:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Feb 2020 22:14:47 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I wpuszcza ich nawet jak maja maske na twarzy ?

    Tego nie wiem ale nie wpuszczał nawet jak ktoś przytył.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2020-02-14 09:51:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Tego nie wiem ale nie wpuszczał nawet jak ktoś przytył.

    Jeśli waga stwierdzi, że obywatela jest mniej, to należy wnieść
    dopłatę -- 60 złotych za każdy kilogram. Chyba że obywatel
    z wyższym wykształceniem -- wtedy 75.

    Jarek

    --
    No, słowem przywozicie do kraju, cztery kilogramy obywatela mniej.
    A gdyby tak każdy wracał ze stratą paru kilo, było by nas mniej coraz!

  • 15. Data: 2020-02-14 14:19:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Tego nie wiem ale nie wpuszczał nawet jak ktoś przytył.

    A powinno się rekalibrować co wejście...

  • 16. Data: 2020-02-14 14:52:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > A powinno się rekalibrować co wejście...

    Oraz sprawdzać przy wyjściu, ile ktoś się napocił przy robocie
    (a możew tylko kawę żłopał).

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2020-02-19 19:40:27
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik J.F. napisał:
    > https://youtu.be/-h-cq63d0ZM?t=322
    >
    > Czy ta technologia taka dobra ... czy taka kiepska ? :-)
    >
    > J.

    Tymczasem u ruskich.
    https://youtu.be/nf-P3b2AnZw