  • 21. Data: 2022-05-12 21:56:14
    Temat: Re: Rozsądny zasilacz do PC
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "heby" napisał:

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Muntzing

    To są bajki z mchu i paproci. Krótko mówiąc brednie. Facet wycinał na
    chybił-trafił, czy wg jakiegoś klucza?

    Widziałem za to dławik, który zamiast rdzenia i uzwojenia zawierał betonową
    kostkę z zatopionym kawałkiem drutu. Tyle, że jedna taka fotka umieszczona w
    sieci spowoduje, że nikt już takiego zasilacza nie kupi. Chyba, że taki sam
    oszust jak producent takiego zasilacza.

    Pzdr

  • 22. Data: 2022-05-12 21:57:30
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "heby" napisał:

    > NTC.

    Nie polecam.

    Pzdr

  • 23. Data: 2022-05-12 22:35:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:627d5f0a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    user Kamil pisze tak:

    > Nie spotkałem w NOWYM zasilaczu braku szeregowego rezystora anty
    > udarowego i nadmiarowych elektrolitów na wejściu.

    > Ciekawe. jakie zabezpieczenie gniazda sieciowego? Celowo nie
    > napisałeś?

    Nie napisałem bo nie pamiętam. Czasem po 5 miesiącach nie pamiętam jak
    klamki wyglądają ;)

    B10 chyba

    --
    Piter