  • 1. Data: 2011-01-19 21:02:20
    Temat: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy
    predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

    Policja była, notatka spisana.

    Mam AC. Czy jest mozliwa taka droga, ze "szybko" załatwie wypłatę
    pieniędzy z AC a potem niech się ubezpieczyciel buja z zarzadcą drogi?

    I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony
    na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

  • 2. Data: 2011-01-19 21:04:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Mam AC. Czy jest mozliwa taka droga, ze "szybko" załatwie wypłatę
    > pieniędzy z AC a potem niech się ubezpieczyciel buja z zarzadcą drogi?

    Oczywiście, po to jest AC.
    Przy czym wcale nie musi być szybciej, choć powinno.
    A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

  • 3. Data: 2011-01-19 21:10:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-19 21:04, Cavallino wrote:
    > A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

    Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.
    Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

  • 4. Data: 2011-01-19 21:13:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.

    No to luzik, może się wyrobią.

    > Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

    Przeczytaj warunki.

  • 5. Data: 2011-01-19 21:14:13
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy
    > predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

    Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
    jest walnięte. Jakieś 2 tygodnie temu znajomy jadąc za ciężówka nie
    zauważył zalanej wodą dziury w jezdni, efekt to przecięte 2 opon z
    jednej strony auta, dwie alufelgi pogięte oraz walnięte zawieszenie
    przednie w BMW 5 (okazało się dopiero po tym jak ściągneli auto do domu
    na lawecie bo nie miał 2 kół na podmiane). Oczekiwanie na niebieskich w
    powiecie oświęcimskim ponad 1,5h :-(
    > Policja była, notatka spisana.

    Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-01-19 21:15:00
    Od: marjan <k...@g...com>

    > Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.
    > Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

    Nie, ale w przypadku (odpukać) kradzieży lub szkody całkowitej wypłacą
    Ci mniej (o tyle, ile dostaniesz teraz).
    Możesz co najwyżej doubezpieczyć do kwoty pełnego ubezpieczenia
    (proporcjonalnie).
    Przynajmniej ja tak miałem w PTU po wypłacie z AC.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 7. Data: 2011-01-19 21:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Przynajmniej ja tak miałem w PTU po wypłacie z AC.

    Ubezpieczasz w PTU?
    Po co?
    To już chyba lepiej w ogóle nie ubezpieczać.

  • 8. Data: 2011-01-19 21:55:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-19 21:14, Gabriel 'wilk' wrote:
    > Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
    > jest walnięte.

    Raczej nie. Dotykanie brzegu dziury upewnilo mnie w przekonaniu że to
    tylko opona, był naprawdę ostry. Ale sprawdzę oczywiście jak coś bedzie
    widać na stacji.

    > Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

    Przyjechali po 5 minutach do ... innego zdarzenia. Grzecznie zapytałem
    czy mogą i mnie zalatwić. Nie mogli. Kazali dzwonić na 112. Wrócili po
    40 minutach do mojego zgłoszenia na partyline ... taki zapewne rodzaj
    optymalizacji pracy. Ale luzik, wcześniej czekalem 40 minut na pomoc
    drogową :) Mam nadzieje że będzie warto dla tych paru setek za opony.

  • 9. Data: 2011-01-19 21:58:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-19 21:13, Cavallino wrote:

    > No to luzik, może się wyrobią.

    Jest jeszcze inny poziom zabawności. *Wczoraj* zapłaciłem AC
    obowiązujące od *jutra*. Dzisiaj mam jeszcze "stare".

    > Przeczytaj warunki.

    Kto by czytał ten bełkot :P

  • 10. Data: 2011-01-19 22:08:11
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > Kto by czytał ten bełkot :P

    Jak kiedyś się mocno "sparzysz", to się nauczysz... ;-P