  • 1. Data: 2011-01-19 20:05:01
    Temat: trasa DC - Kazimierz Dolny
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    W najblizszy piatek chce jechac do Kaziemierza.
    Dawno tamtedy nie jechalem i zastanawiam sie ktora trase wybrac, czy przez
    Kozienice czy moze na Lublin?
    Wyjazd z Ursynowa ok. godz. 15 w piatek.
    Dzieki, pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-01-19 20:23:18
    Temat: Re: trasa DC - Kazimierz Dolny
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kozienice czy moze na Lublin?
    > Wyjazd z Ursynowa ok. godz. 15 w piatek.

    osobiscie bym wybral przez Radom ze wzgledu jakosc drogi kosztem dodatkowych
    kilometrow.
    ewentualnie bezposrednio na Lublin - inne trasy maja kiepska droge i trzeba
    byc uodpornionym psychicznie albo meliska w termosie :)

  • 3. Data: 2011-01-19 20:56:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    adam w <news:ih7ckh$9ud$1@news.onet.pl>:

    > W najblizszy piatek chce jechac do Kaziemierza.
    > Dawno tamtedy nie jechalem i zastanawiam sie ktora trase wybrac, czy przez
    > Kozienice czy moze na Lublin?

    Konstancin-GK-Kozienice-Puławy lub Siekierkowski-801

    > Wyjazd z Ursynowa ok. godz. 15 w piatek.

    Konstancin jakoś przejedziesz, ale w Górze to utkniesz, jeśli nie znasz
    objazdów, 801 jest dość dziurawa

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2011-01-19 20:56:39
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    adam pisze:
> [...]
    > Dawno tamtedy nie jechalem i zastanawiam sie ktora trase wybrac, czy
    > przez Kozienice czy moze na Lublin?
    > Wyjazd z Ursynowa ok. godz. 15 w piatek.

    Ja bym jechał przez Kozienice, w sumie najkrócej.
    Tylko pamiętaj, że warto ominąć z lekka Górę Kalwarię
    aby się nie wpakować w niemały korek przed rondem.

    Jak jedziesz z Ursynowa, to przez Dobiesz, przecinasz drogę 50, potem
    Linin i wpadasz na 79 w Coniewie.

    Seco

  • 5. Data: 2011-01-19 21:17:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MŁ w <news:ih7dn6$99l$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > osobiscie bym wybral przez Radom ze wzgledu jakosc drogi kosztem dodatkowych
    > kilometrow.

    Policzyłeś te kilometry?

    > ewentualnie bezposrednio na Lublin - inne trasy maja kiepska droge i trzeba
    > byc uodpornionym psychicznie albo meliska w termosie :)

    O ile 801 jest kiepska (ale pusta) prawie cała, to przez
    Konstancin-GK-Kozienice kiepsko jest do GK i momentami pomiędzy Mniszewem i
    Magnuszewem oraz w okolicach Ryczywołu i na wylocie z Gniewoszowa.

    O jeżdżeniu 17 w piątkowe popołudnie nawet nie chcę wspominać

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2011-01-19 22:25:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 20:56:35 +0100, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    >Konstancin-GK-Kozienice-Puławy lub Siekierkowski-801

    >Konstancin jakoś przejedziesz, ale w Górze to utkniesz, jeśli nie znasz
    >objazdów, 801 jest dość dziurawa

    Jakby ta pierwsza nie była. Ostatni raz jechałem tam w październiku,
    teraz to może być tylko gorzej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-01-19 22:26:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 21:17:30 +0100, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    >na wylocie z Gniewoszowa

    W okolicach Gniewoszowa lubi sobie pojeździć nieoznakowana, puławska
    Vectra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280