eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela
    AC?
    Date: Wed, 19 Jan 2011 21:55:14 +0100

    On 2011-01-19 21:14, Gabriel 'wilk' wrote:
    > Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
    > jest walnięte.

    Raczej nie. Dotykanie brzegu dziury upewnilo mnie w przekonaniu że to
    tylko opona, był naprawdę ostry. Ale sprawdzę oczywiście jak coś bedzie
    widać na stacji.

    > Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

    Przyjechali po 5 minutach do ... innego zdarzenia. Grzecznie zapytałem
    czy mogą i mnie zalatwić. Nie mogli. Kazali dzwonić na 112. Wrócili po
    40 minutach do mojego zgłoszenia na partyline ... taki zapewne rodzaj
    optymalizacji pracy. Ale luzik, wcześniej czekalem 40 minut na pomoc
    drogową :) Mam nadzieje że będzie warto dla tych paru setek za opony.