  • 21. Data: 2011-01-20 17:25:55
    Temat: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jan 2011 09:56:47 +0100, w
    <4d37f8cf$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Sprawa jest w sądzie.

    Oddawałeś do sądu, czy z wyceną rzeczoznawcy po nakaz?

  • 22. Data: 2011-01-20 19:37:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Sprawa jest w sądzie.

    >Oddawałeś do sądu, czy z wyceną rzeczoznawcy po nakaz?

    Oddałem prawnikowi.
    On zrobił resztę.

    A o jakim nakazie mówisz?
    Postępowaniu upominawczym?

  • 23. Data: 2011-01-21 18:28:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-19 21:02, Sebastian Biały wrote:
    > I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony
    > na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

    Update.

    Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
    okazalo się że ... nikt.

    OK. Pytam czy zwracają za dwie osie. A gdzie tam. Cytat "za dwie opony
    to tylko pod nakazem sądu". To stanowisko prawnika. Na pytanie jak mam
    jeździć z dwoma róznymi oponami na jednej osi odpowiedzi nie uzyskałem.

    I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

    Jak kogoś interesuje to to wspaniałe miasto nazywamy Mysłowice.

  • 24. Data: 2011-01-21 18:51:52
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Update.
    >
    > Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
    > okazalo się że ... nikt.
    Jesteś pewny, że nikt - to kto odgarnia śnieg i lepi ewentualne dziury -
    na czyje zlecenie?
    > OK. Pytam czy zwracają za dwie osie. A gdzie tam. Cytat "za dwie opony
    > to tylko pod nakazem sądu". To stanowisko prawnika. Na pytanie jak mam
    > jeździć z dwoma róznymi oponami na jednej osi odpowiedzi nie uzyskałem.
    Niech Ci da to na piśmie na wypadek kontroli lub wypadku jak będziesz na
    jednej feldze miał np. 3 mm a na drugiej 8 mm :-)
    > I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    > tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...
    Jak masz czas to się pomęcz i pochodź po sądach, a sprawę naprawy/zakupu
    załatw za gotówkę lub z AC.
    Zapytam jeszcze raz - byłeś w ASO lub SKP aby zweryfikować ewentualne
    inne uszkodzenia?
    > Jak kogoś interesuje to to wspaniałe miasto nazywamy Mysłowice.
    Nie Mysłowice tylko Dziurowice - widziałem w grudniu na jednym ze znaków
    przekreśloną sprayem nazwe Mysłowice a pod spodem napis Dziurowice :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 25. Data: 2011-01-21 19:38:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    > tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

    A co z tym AC?
    Niech oni się męczą z drogowcami.

  • 26. Data: 2011-01-25 05:58:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Update.
    >
    > Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
    > okazalo się że ... nikt.

    Oczywiście, że nikt. :D

    > OK. Pytam czy zwracają za dwie osie. A gdzie tam.

    Nie uwierzę, że na piśmie dostałeś odpowiedź "a gdzie tam" - możesz to
    zeskanować? (sic!)

    > I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    > tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

    Zgłosić szkodę o roszczenie do urzędu dróg. Jak nie potrafisz, zatrudnij
    prawnika.

  • 27. Data: 2011-01-25 06:06:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Update.
    >
    > Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
    > okazalo się że ... nikt.

    Oczywiście, że nikt. :D

> [...]

    > I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    > tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

    Zgłosić szkodę o roszczenie do zarządu dróg. Jak nie potrafisz,
    zatrudnij prawnika.

  • 28. Data: 2011-01-25 15:11:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jan 2011 19:37:55 +0100, w
    <4d388103$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A o jakim nakazie mówisz?
    > Postępowaniu upominawczym?

    Tak.

  • 29. Data: 2011-01-25 15:36:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A o jakim nakazie mówisz?
    > Postępowaniu upominawczym?

    >Tak.

    Wycena biegłego to chyba za mało żeby je wykorzystać.
    To się stosuje do sytuacji w których nie ma sporu między stronami.

  • 30. Data: 2011-01-25 18:09:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jan 2011 15:36:43 +0100, w
    <4d3edff9$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 20 Jan 2011 19:37:55 +0100, w
    > <4d388103$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > Wycena biegłego to chyba za mało żeby je wykorzystać.

    Absolutnie nie.

    > To się stosuje do sytuacji w których nie ma sporu między stronami.

    Żebyś wiedział jakie śmieci przechodzą w upominawczym...
    Sam uzyskałem taki nakaz na podstawie emaili.