  • 21. Data: 2009-02-15 21:24:31
    Temat: Re: Rura.
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    On 15 Lut, 21:32, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > O, na wypiaskowaną powierzchnię będzie super. Farba jest elastyczna,
    > więc myślę że nawet i szczotkowanie by dało radę z nieusuniętymi
    > resztkami srebrzanki- ważne żeby na większości powierzchni złapało. W
    > końcu to tylko wydech Wartburga, a nie lina nośna mostu :-)
    > Konrad
    > PS a nie warto by było pomyśleć o ocynkowaniu ogniowym? Tam od
    > kilograma kasują, wychodziło mi kiedyś tyle co za malowanie proszkowe.
    Jak ten znajomy mechanior może takie ogniowanie zrobić to oczywista że
    tak zrobię.
    Dzięki !
    Wiechu.

  • 22. Data: 2009-02-16 22:08:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Feb 2009 12:09:19 -0800 (PST), Konrad Anikiel wrote:
    >PS Teraz mieszkam w UK. Jakoś znajomo mydło mi zapachniało na półce z
    >mydłami w Sainsbury's. Posprawdzałem, było z 20 różnych. Wszystkie z
    >tego samego kraju. Zgadnij jakiego?

    Z Chin ? :-P
    Az mnie wyslales do lazienki.

    mam mydlo tureckie [Evyap], polskie, Colgate .. tez tureckie.
    A paste do zebow niemiecka, angielska i rumunska.

    Jakos tak jednak mimo naszej silnej chemii Pollena nie jest uznana
    swiatowa marka, ba - dwie kupilo PZ Cussons, trzecia wrocila do
    macierzy tzn do Niemcow, niewiele chyba przetrwalo..

    J.

  • 23. Data: 2009-02-17 11:53:52
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 16 Lut, 23:08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Z Chin ? :-P

    Z Polski. Co do części innych produktów oznaczonych "made in EU" mam
    mocne podejrzenia że też są z Polski.

    Konrad

  • 24. Data: 2009-02-18 19:54:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 03:53:52 -0800 (PST), Konrad Anikiel wrote:

    >Z Polski. Co do części innych produktów oznaczonych "made in EU" mam
    >mocne podejrzenia że też są z Polski.

    Czesc na pewno - w koncu mamy jednak spory eksport.

    A czasy takie ze produkuje sie wszedzie - np opony
    Dębica Furio made in England ..

    Nie zawsze swiadczy to jakosci rodzimego przemyslu - raczej o niskich
    kosztach pracy i ulgach podatkowych :-)

    J.

  • 25. Data: 2009-02-18 20:49:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 18 Lut, 20:54, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie zawsze swiadczy to jakosci rodzimego przemyslu - raczej o niskich
    > kosztach pracy i ulgach podatkowych :-)

    Na decyzję gdzie postawić fabrykę wpływają różne czynniki. Które są
    najważniejsze- zależy od tego kto ją stawia. Jedni patrzą na koszty
    pracy, inni na dostępność wykształconej kadry inżynierskiej (to jest
    największy atut Polski), inni na porady teściowej, inni na wróżby z
    fusów :-)
    Konrad