    From: ELP <e...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: S7 i analizator stanów logicznych
    Date: Fri, 19 Jun 2009 19:37:13 +0200

    Witam.

    Mam jedo pytanko:
    Czy istnieje pod S7 narzędzie w stylu analizatora logicznego, który
    umożliwiałby wyświetlenie w formie wykresu (oscylogram) kilkunastu
    (domniemam 16) stanów logicznych PLC (I, Q, F, ect...) jednocześnie na
    końcu każdego cyklu (OB1) w sposób "realtime" ?

    W czasach dominacji S5 sam sobie stworzyłem taki program, no i...
    przyzwyczaiłem sie do takiego spojrzenia na to, co sie w PLC dzieje.
    Niejednokrotnie cholernie ułatwia analizę. Dzisiaj nie chce mi sie już
    pisać dla S7. Może ktoś już to sworzył ???

    Pozdrawiam
    ELP