  • 1. Data: 2010-03-12 22:11:06
    Temat: SJS a ubezpieczenie
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Biore niedlugo udzial w SJSie organizowanym jako atrakcja z banku. Wyslano
    nam wzor oswiadczenia, w ktorym stoi m.in. "Niniejszym oświadczam, iż biorąc
    udział w imprezie motoryzacyjnej SJS na torze "Kielce" biorę na siebie całą
    odpowiedzialność wynikającą z jakichkolwiek uszkodzeń bądź wypadków jakie
    mogą zostać wywołane moim zachowaniem w czasie jej trwania". I tak sobie
    mysle, ze moze warto by bylo wykupic na ten jeden dzien jakies dodatkowe
    ubezpieczenie? Bedzie jazda dosc drogimi autami (chociazby Porsche 911
    Carrera 4) i jednak wolalbym az tak bardzo nie ryzykowac. Macie pomysl gdzie
    kupic takie ubezpieczenie i ile moze kosztowac?

  • 2. Data: 2010-03-12 23:43:14
    Temat: Re: SJS a ubezpieczenie
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 22:11:06 +0100, "bartekkr" <k...@g...com> said:

> [...]
    > mogą zostać wywołane moim zachowaniem w czasie jej trwania". I tak sobie
    > mysle, ze moze warto by bylo wykupic na ten jeden dzien jakies dodatkowe

    Warto, jeśli nie chcesz w razie czego płacić z własnej kieszeni.

    > Bedzie jazda dosc drogimi autami (chociazby Porsche 911
    > Carrera 4) i jednak wolalbym az tak bardzo nie ryzykowac. Macie pomysl gdzie
    > kupic takie ubezpieczenie

    w towarzystwie ubezpieczeniowym.

    > i ile moze kosztowac?

    Stosunkowo drogo.
    Np.:

    "Uprawianie sportów takich jak: sporty motorowe (quady, skutery śnieżne
    i inne pojazdy lądowe), sporty motorowodne (jazda na skuterze wodnym,
    nartach wodnych, motorówkach i inne sporty wodne, w których
    wykorzystywane są pojazdy motorowe), jazda konna, polo, myślistwo,
    nurkowanie z aparatem powietrznym, rafting lub inne sporty wodne
    uprawiane na rzekach górskich, wspinaczka wysokogórska, skalna,
    skałkowa, sztuki walki i wszelkiego rodzaju sporty obronne Konieczne
    jest dodatkowe wykupienie ubezpieczenia ze zwiększoną składką (+ 100
    %)."

    Zapytaj swojego agenta ubezpieczeniowego.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-12 23:47:42
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 12 Mar, 22:11, "bartekkr" <k...@g...com> wrote:
    > Biore niedlugo udzial w SJSie

    Mógłbyś rozwinąć ten skrót? :D

    Bo odmieniając go w ten sposób chyba mylisz go z KJS.

  • 4. Data: 2010-03-12 23:59:53
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *kkk* wrote in
    f.googlegroups.com>:
    > Mógłbyś rozwinąć ten skrót? :D
    > Bo odmieniając go w ten sposób chyba mylisz go z KJS.

    pewnie cos takiego http://miniurl.pl/sjs i http://miniurl.pl/sjs2, tylko nie
    swoją bryką :)

    pozdr, rdx

  • 5. Data: 2010-03-13 00:10:40
    Od: kkk <m...@g...com>

    > pewnie cos takiegohttp://miniurl.pl/sjsihttp://miniurl.pl/sjs2, tylko nie
    > swoją bryką :)

    Ja dobrze wiem o co chodzi i znam ten skrót (stąd :D), tylko mam
    wrażenie, że założyciel wątku nie bardzo ;)

  • 6. Data: 2010-03-13 01:29:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    bartekkr wrote:

> [...]
    > jazda dosc drogimi autami (chociazby Porsche 911 Carrera 4) i jednak
    > wolalbym az tak bardzo nie ryzykowac. Macie pomysl gdzie kupic takie

    Na jeden dzień to raczej nie będzie astronomiczna suma. Zapytaj swojego
    agenta ubezpieczeniowego.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-03-13 01:34:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 23:47:42 +0100, kkk <m...@g...com> said:

    > Mógłbyś rozwinąć ten skrót? :D

    Szkoła Jazdy Subaru

    > Bo odmieniając go w ten sposób chyba mylisz go z KJS.

    "...w sjsce..."
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-03-13 09:20:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Bydlę pisze:

> [...]
    > i inne pojazdy lądowe), sporty motorowodne (jazda na skuterze wodnym,
    > nartach wodnych, motorówkach i inne sporty wodne, w których

    Tu jest jeszcze pytanie czy było nie było "szkoła jazdy" jest sportem
    motorowym?

  • 9. Data: 2010-03-13 10:01:39
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > Na jeden dzień to raczej nie będzie astronomiczna suma. Zapytaj swojego
    > agenta ubezpieczeniowego.

    Nie mam "swojego agenta ubezpieczeniowego".

  • 10. Data: 2010-03-13 10:03:33
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    > Ja dobrze wiem o co chodzi i znam ten skrót (stąd :D), tylko mam
    > wrażenie, że założyciel wątku nie bardzo ;)

    Wyobraz sobie, ze znam rozwiniecie skrotu. Jest tak jak myslalem, wystarczy
    zrobic maly blad w opisie, to zamiast odpowiedzi otrzyma sie tylko glupie
    komentarze.