  • 1. Data: 2010-03-12 23:36:43
    Temat: Szybka jazda w BMW
    Od: to <t...@a...xyz>

    Chyba jeszcze nie było:
    http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-13 00:24:18
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 23:36:43 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    Obejrzałem.
    Niczym nie różni się od jazdy nieoznakowanego radiowozu bez włączonych
    sygnałów dźwiękowych i świetlnych.
    Tak samo (nie)bezpiecznie.

    Dodatkowo nieciekawe ujęcia, mało atrakcyjna trasa i nuda panie, nuda.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-13 00:53:30
    Od: mw <m...@g...com>

    On 13 Mar, 00:24, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:
    [...]
    Czyli skoro gliniarze tak jeżdżą to on też może?
    Swoją drogą pozostaje tylko mieć nadzieję że się takiego na drodze nie
    spotka.

  • 4. Data: 2010-03-13 01:37:08
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 00:53:30 +0100, mw <m...@g...com> said:

    > On 13 Mar, 00:24, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:
    > [...]
    > Czyli skoro gliniarze tak jeżdżą to on też może?

    Czyli tak samo nudnie i (nie)bezpiecznie.
    Nie ma żadnej różnicy między wyczynem tego kierowcy, a wyczynami gliniarzy.
    (nawet jeden sąd był łaskaw uznać co do joty moje stanowisko)

    > Swoją drogą pozostaje tylko mieć nadzieję że się takiego na dro
    > dze nie
    > spotka.

    To prawda.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-13 02:15:38
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    mw wrote:

> [...]
    > Czyli skoro gliniarze tak jeżdżą to on też może?
    > Swoją drogą pozostaje tylko mieć nadzieję że się takiego na drodze nie

    A moze 'on' to gliniarz po sluzbie?
    Bo w koncu skoro sluzbowym nieoznakowanym tak jezdzi, to co - prywatnym
    nie da rady?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-03-13 02:21:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-12 23:36, to pisze:
    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać
    każdym innym samochodem.
    To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
    ulicy.

  • 7. Data: 2010-03-13 03:16:36
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać
    > kaĹźdym innym samochodem.
    > To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
    > ulicy.

    Nie każdym, moim nie można.
    na zakrętach, dzirach, koleinach oraz śniegu może i moge sporo
    szybciej, ale na prostej ZDECYDOWANIE nie.

    TA jazda jest szybka i >>niebezpieczna<<.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-03-13 04:15:14
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    Jakies auto wytzyma czołówkę z tym e36 z sumą 200km/h,
    zapewnijąc bardzo duże bezpieczeństwo ?

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.a
    spx

    ma to: 1225kg

    moje już chyba nie za bezpieczne do tego :(,
    1.6 tony - to by mnie wytrzęsło na 86km/h, zakładajć że się zgniecie
    3 metry aut to mam 50G, czy bezpieczny limit to 45G (poduszki+napinacze) ?

    jakiś VelSatis czy EspaceIV to już tylko 80km/h, a konstrukcja na pewno
    wytrzyma.

    pewnie a8 i e38 by pogniotło (klatka puści), mers 220 będzie ok ?
    albo jakiś vw phaeton ?

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-03-13 04:39:26
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wytrzyma.
    >
    > pewnie a8 i e38 by pogniotło (klatka puści), mers 220 będzie ok ?

    a nawet nie, 60G powinno być ok

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090216
    101002AAWG8e1

  • 10. Data: 2010-03-13 08:51:09
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Filip KK* wrote in <news:hnepbj$n1r$1@news.task.gda.pl>:
    > Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać
    > każdym innym samochodem.
    > To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
    > ulicy.

    miedzy samochodami jezdzi 130-140, ale na prostych podchodzi do 200. nie kazdy
    wozek rozbujasz tak latwo. Fiestusi nie dam rady :)

    pozdr, rdx