  • 1. Data: 2010-02-04 20:29:18
    Temat: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Na stronie programu SNS-HDR dostępna jest pierwsza przymiarka tego programu
    do GUI.
    Duży nacisk położyłem na możliwość podglądu zmian na żywo, co niestety
    postawiło wysoko poprzeczkę minimalnym wymaganiom dla sprzętu. Jak ktoś nie
    ma wielordzeniowego procka a ma słabe nerwy, niech się zastanowi czy
    ściągać.

    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 2. Data: 2010-02-04 21:23:14
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postawiło wysoko poprzeczkę minimalnym wymaganiom dla sprzętu. Jak ktoś
    > nie ma wielordzeniowego procka a ma słabe nerwy, niech się zastanowi czy

    Fajny programik :) Ale faktycznie ładowanie foty (mam dwa rdzenie) trwa
    baaaardzo długo, tak na oko około 5 minut.
    Pozdrawiam
    P.S. Da się gdzies zmienić język na polski?

  • 3. Data: 2010-02-04 21:37:51
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Santana wrote:
    > Fajny programik :) Ale faktycznie ładowanie foty (mam dwa rdzenie) trwa
    > baaaardzo długo, tak na oko około 5 minut.

    W programie wykorzystałem algorytm zwiększania lokalnego kontrastu mojego
    autorstwa, który wymaga dużo mocy obliczeniowej.
    Na szczęście komputery mamy coraz szybsze ;-)

    > P.S. Da się gdzies zmienić język na polski?

    Jeszcze nie, ale w niedługim czasie taka możliwość sie pojawi.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 4. Data: 2010-02-05 06:16:46
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    > Na stronie programu SNS-HDR dostępna jest pierwsza przymiarka tego
    > programu
    > do GUI.

    Czy to darmowy program? Można go wykorzystywać komercyjnie?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2010-02-05 11:10:47
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Usunąłem błąd objawiający sie przy zmianie rozmiaru podglądu. Można pobrać
    aktualizację.

    Jeszcze takie małe info:
    - wielkość podglądu można regulować za pomocą kółka myszki,
    - dwukrotne kliknięcie myszką powoduje przełączanie podglądu [pełny
    ekran/100%],
    - podgląd pierwotnego obrazu znajduje sie pod prawym klawiszem myszki oraz
    pod klawiszem Ctrl.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 6. Data: 2010-02-05 11:14:05
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Orion wrote:

    > Czy to darmowy program? Można go wykorzystywać komercyjnie?

    Program SNS-HDR w wersji Pro jest płatny.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 7. Data: 2010-02-05 13:47:17
    Od: "janek" <n...@a...pl>

> [...]
    > - podgląd pierwotnego obrazu znajduje sie pod prawym klawiszem myszki oraz pod

    wyrazy szacunku
    wcale bym sie nie zdziwił, gdybyś w Polsce był statusowo bezrobotny..
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-02-06 09:53:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > postawiło wysoko poprzeczkę minimalnym wymaganiom dla sprzętu. Jak ktoś
    > nie ma wielordzeniowego procka a ma słabe nerwy, niech się zastanowi czy

    Przyklady to moglbys znalezc lepsze.
    Chyba, ze program ma sluzyc do robienia koszmarownow...

  • 9. Data: 2010-02-06 11:22:51
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Przyklady to moglbys znalezc lepsze.
    > Chyba, ze program ma sluzyc do robienia koszmarownow...

    Przykładowe obrazy zostały wygenerowane w pełni automatycznie z plików
    OpenEXR, dostępnych na stronie Marka D. Fairchilda
    http://www.cis.rit.edu/fairchild/HDRPS/HDRthumbs.htm
    Jakoś tych obrazów jest przełożeniem jakości obrazów źródłowych. Jeżeli
    uważasz, że obrazy te są źle zmapowane, pokaż jak zmapować je lepiej.
    Już kilka osób miało zastrzeżenia do tych obrazów, ale kontrprzykładów
    pokazać nie chcieli.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 10. Data: 2010-02-06 12:18:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > uważasz, że obrazy te są źle zmapowane, pokaż jak zmapować je lepiej.
    > Już kilka osób miało zastrzeżenia do tych obrazów, ale kontrprzykładów

    Pewnie wszyscy sie mylimy ;)

    Czytaj dokladniej - nic nie pisalem o algorytmie, nie dotarlem do
    tego miejsca - przyklady ostraszaja. Sa DO DUPY po prostu.

    Czesc to zdjecia robionych w pelnym swietle - jaki sens HODowac?
    Reszta gdzie wyciagales z cieni wyglada koszmarnie...

    Podalbym Ci linki ale galerie masz w fleszu...