  • 11. Data: 2010-02-06 12:36:34
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-06 13:18, Jakub Jewuła pisze:

    > Pewnie wszyscy sie mylimy ;)
    >
    > Czytaj dokladniej - nic nie pisalem o algorytmie, nie dotarlem do
    > tego miejsca - przyklady ostraszaja. Sa DO DUPY po prostu.

    uważasz że ten przykład jest do dupy?
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/507
    -HDR.jpg
    Większość wnętrz w HDR jakie widziałem była bardzo bajkowa, a tu wygląda
    to dość naturalnie. Osobiście chciałbym zobaczyć więcej przykładów z
    wnętrz, zresztą jest to jedna z niewielu sytuacji gdzie ta technika jest
    uzasadniona.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 12. Data: 2010-02-06 12:48:54
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Pewnie wszyscy sie mylimy ;)

    "Wszyscy" należycie do grupy ludzi, którzy nie potrafią pokazać
    kontrprzykładu.

    > Czytaj dokladniej - nic nie pisalem o algorytmie, nie dotarlem do
    > tego miejsca - przyklady ostraszaja. Sa DO DUPY po prostu.

    Uzasadnij swoje stanowisko.

    > Czesc to zdjecia robionych w pelnym swietle - jaki sens HODowac?

    Jak juz pisałem, nie ja te zdjęcia robiłem. To są zdjęcia testowe, które
    zostały zrobione celowo w taki sposób, aby miały duży zakres dynamiki

    > Reszta gdzie wyciagales z cieni wyglada koszmarnie...

    Idea jest taka, aby pokazać wszystko co zostało zarejestrowane.

    > Podalbym Ci linki ale galerie masz w fleszu...

    Galeria nie jest we fleszu. Tutaj masz bezpośredni link do zdjęć.
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 13. Data: 2010-02-06 12:57:41
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > "Wszyscy" należycie do grupy ludzi, którzy nie potrafią pokazać
    > kontrprzykładu.

    > Uzasadnij swoje stanowisko.

    Proponuje Ci z nim nie dyskutować. Dla niego wszystko jest do dupy oprócz
    tego co sam zrobi :) Ot, taki charakterek :)
    Pozrdawiam

  • 14. Data: 2010-02-06 13:06:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > uważasz że ten przykład jest do dupy?
    > http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/507
    -HDR.jpg

    Nie napisalem, ze wszystkie. Ten akurat obleci.

  • 15. Data: 2010-02-06 13:17:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Jak juz pisałem, nie ja te zdjęcia robiłem. To są zdjęcia testowe, które
    > zostały zrobione celowo w taki sposób, aby miały duży zakres dynamiki

    Wygodnie zwalic wine na kogos ;)

    > Idea jest taka, aby pokazać wszystko co zostało zarejestrowane.

    No tak, pokazac cos co nie zostalo zarejestrowane faktycznie sie nie da ;)

    > Galeria nie jest we fleszu. Tutaj masz bezpośredni link do zdjęć.
    > http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides

    To obleci:
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/507
    -HDR.jpg

    Zdjecia zrobione w srodku dnia, po kiego grzyba HDR?
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Art
    istPalette-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Big
    footPass-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Blo
    omingGorse1-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Blo
    omingGorse2-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Cad
    esCove-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Del
    icateArch-HDR.jpg
    itd

    Koszmarki.
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Ami
    keusBeaverDamPM-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Bar
    HarborPresunrise-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Can
    adianFalls-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Kin
    gsCanyon-HDR.jpg
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Tun
    nelView-HDR.jpg

    O, to chyba jedyne, ktore wyglada wmiare dobrze:
    http://www.mmj.pl/~snibisz/albums/SNS-HDR/slides/Cem
    eteryTree-HDR.jpg
    Jeszcze moze widoki budynkow w nocy...

    Byc moze algorytm jest przeswietny. Niestety nie dales szansy zeby to
    ocenic.
    Zmien zdjecia i przestan HDRowac tam gdzie nie trzeba...

  • 16. Data: 2010-02-06 13:46:36
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Wygodnie zwalic wine na kogos ;)

    Gdybyś odwiedził stronę autora tych zdjęć, wiedziałbyś po co one zostały
    zrobione.

    > No tak, pokazac cos co nie zostalo zarejestrowane faktycznie sie nie da ;)

    Gdyby nie byłoby nic zarejestrowane, byłoby widać czarną lub białą plamę.

    > Zdjecia zrobione w srodku dnia, po kiego grzyba HDR?

    Po to aby było na czym testować algorytmy HDR.

    > Koszmarki.

    Chętnie zobaczę Twoje wersje.

    > Byc moze algorytm jest przeswietny. Niestety nie dales szansy zeby to
    > ocenic.

    Program można pobrać i samemu ocenić jego przydatność.

    > Zmien zdjecia i przestan HDRowac tam gdzie nie trzeba...

    W swoim czasie zmienię.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 17. Data: 2010-02-06 14:00:07
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Feb., 14:46, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Po to aby było na czym testować algorytmy HDR.

    > Chętnie zobaczę Twoje wersje.

    > Program można pobrać i samemu ocenić jego przydatność.

    nic sie nie przejmuj

    cokolwiek bys nie zrobil zawsze znajdzie sie ktos , kto bedzie chcial
    wbic szpile.
    rob swoje , konsekwentnie jak uwazasz .
    jesli komus sie nie podoba i wie lepiej to niech napisze sobie sam
    lepszy program.

    psy szczekaja , karawana jedzie dalej ;-)
    powodzenia ,w dalszym rozwoju programu .

  • 18. Data: 2010-02-06 14:15:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Program można pobrać i samemu ocenić jego przydatność.

    Dziekuje, mam ciekawsze rzeczy do zrobienia.

    Rynek dziala tak, ze jesli jest kupa pragramow do HDRowania,
    kazdy ma na stronie sporo atrakcyjnych przykladow to omija
    sie te, ktorych dzialanie autor testuje na bezsensownych plikach.

    Oczywiscie mozesz odebrac to co napisalem jako atak na Ciebie.
    Albo w dowolny inny sposob - Twoj wybor ;)

  • 19. Data: 2010-02-06 14:19:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Jakoś tych obrazów jest przełożeniem jakości obrazów źródłowych. Jeżeli
    > uważasz, że obrazy te są źle zmapowane, pokaż jak zmapować je lepiej.

    Nie widze tam plikow z poszczegolnymi ekspozycjami...

  • 20. Data: 2010-02-06 14:32:28
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hkjqai$gf4$...@a...news.neostrada.pl

    > Zmien zdjecia i przestan HDRowac tam gdzie nie trzeba...

    A dlaczego ma przestać ? A może mu to sprawia przyjemność ? A może lubi
    takie zdjęcia ?

    --
    abpc
    www.abpc.com.pl/foto