    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 25 Jul 2020 16:32:01 -0700 (PDT)
    Subject: SUV do miasta
    From: Bolko <s...@g...com>

    Potrzebuje kupić nowe auto.
    Cena 100+ netto
    Cztery osoby
    Jazda po Krakowie plus A4 cztery godziny w miesiącu plus jakieś ekstra wyjazdy ***.

    Pierwszy wybór padł ma skode octavie kombi bo kiedyś mieliśmy i było ok.
    Plusy nie bardzo rzuca się w oczy pod kościołem (taki tańszy VW).
    Minus tablet przybity gwoździami na desce rozdzielczej nas rozwalił.
    "Nie jest to nawet ładne" -żona

    Ale podchodzi sprzedawca.
    Rozmawiamy.
    I proponuje kodiaqa.
    Czyli SUVa,
    W pierwszym momencie mówimy NIE ale ***

    *** od czterech lat bawimy się z dziećmi w biegi na orientacje.
    Czyli jedziesz gdzieś w okolice lasu zostawia auto w krzakach
    i do lasu biegasz szukając punktów.
    Ostatnio byliśmy na zawodach gdzie trzeba było jechać
    polną drogą dwa km. A że była setka aut to zrobiły sie koleiny,
    Ja mazdą 6 urwałem plastiki w podwoziu. Ale miałem okazje przejechać się wtedy Doodge
    Durango po tych koleinach.
    Bajka.

    W tamtym roku urwałem w mazdzie jakiś szpej za 100 zł w zawieszeniu
    na podobnych zawodach, Koszt niewielki ale problem był.

    Takich wyjazdów na zwody/treningi jest około 30 na rok
    gdzie czasami mogę coś urwać.
    Ale pozostałe 300 dni będę jeździł po Krakowie i okolicach.
    Gdzie taki samochód to przerost formy nad treścią.
    Mój zdrowy rozsądek mówi NIE

    Pytanie jest takie
    Czy mój rozsądek jest zdrowy?
    Czy są jakieś alternatywy których nie wiedzę?