  • 1. Data: 2022-08-15 11:23:54
    Temat: Sad to numer specjalny
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Widzę na bilingu połączenie do (22) 440 80 00 jako "połączenie z numerem specjalnym"
    5 minut 9 sekund koszt 0,98 zł
    Znów ludzi robią w ch... żeby nie liczyło się jako stacjonarne w limicie darmowym??
    Podobnie inne (22) 440 07 28 (zamawianie akt w sądzie) oraz jakieś (22) 665 xx xx
    BTW ciekawe, że połączenia na niektóre numery do Plusa opisywane są jako "sieć
    CenterNet" (numer przeniesiony z dawnej Sferii).

  • 2. Data: 2022-08-16 15:03:16
    Temat: Re: Sad to numer specjalny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2022 11:23:54 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Podobnie inne (22) 440 07 28 (zamawianie akt w sądzie) oraz jakieś (22) 665 xx xx

    Ciekawe. Nr nie wyglada na jakis premium ... moze czas reklamacje
    zlozyc?

    cena tez nie wygląda na premium, ot ~19 gr/min.

    W jakiej sieci ten billing?
    Zdązył Ziobro przeniesc sądy do jakiejs specjalnej sieci,
    ktorej twoj operator nie uznaje za "stacjonarny"

    Ale rzekomo to Orange.

    > BTW ciekawe, że połączenia na niektóre numery do Plusa opisywane są jako "sieć
    CenterNet" (numer przeniesiony z dawnej Sferii).

    Widac tak im komputery pokazały i nikt tu nie jest winny :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-08-16 17:47:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myk taki, że jako specjalny, a nie stacjonarny zapewne nie wchodzi w darmowe rozmowy.
    Ale tu myk kolejny: dzwonisz, i włącza się gadaczka "jesteś dwieście
    dziewięćdziesiąty piąty w kolejce, czas oczekiwania siedem
    godzin" - płacić za to, czy nie płacić??
    Ciekawe, jak rozliczają rozmowy z kierunkowym 0-47-xxxxxxx (policja i różne inne
    MSWiA)?

    -----

  • 4. Data: 2022-08-16 18:36:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 17:47:12 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Myk taki, że jako specjalny, a nie stacjonarny zapewne nie wchodzi w darmowe
    rozmowy.

    ale na jakiej zasadzie nie wchodzi?
    Wyglada calkiem normalnie 22-440...

  • 5. Data: 2022-08-16 19:13:55
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.08.2022 o 18:36, J.F pisze:

    > ale na jakiej zasadzie nie wchodzi?
    > Wyglada calkiem normalnie 22-440...

    dziewięćdziesiąty piąty w kolejce, czas oczekiwania siedem
    MSWiA)?

    A znajdź w cenniku np. 19115.

    MJ

  • 6. Data: 2022-08-19 01:08:14
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 sie 2022 o 17:47, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ale tu myk kolejny: dzwonisz, i włącza się gadaczka "jesteś dwieście
    > dziewięćdziesiąty piąty w kolejce, czas oczekiwania siedem godzin" -
    > płacić za to, czy nie płacić??

    IMO płacisz, choć 30 lat temu, gdy były międzymiastowe -- można było
    zażyczyć sobie płacenia dopiero po zgłoszeniu się odpowiedniej osoby...
    Wiem, bo używałem.

    --

  • 7. Data: 2022-08-23 02:18:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-16 o 19:13, Michał Jankowski pisze:

    > A znajdź w cenniku np. 19115.

    Ja już tam nie zadzwonię. Niech się bujają.

    --
    animka