  • 1. Data: 2022-08-15 11:27:43
    Temat: Formatowanie komórek z numerem telefonu w Excelu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ściągam biling i denerwuje mnie format numerów +48 226 590 123, zdecydowanie
    chciałbym dla stacjonarnych mieć format numerów 22 659
    01 23 czyli dwie cyfry kierunkowego.
    Jakiś pomysł jak w jednej kolumnie mieć komórkowce w formacie xxx zzz yyy i
    stacjonarne w formacie xx yyy zz zz?

  • 2. Data: 2022-08-17 22:15:12
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > Jakiś pomysł jak w jednej kolumnie mieć komórkowce w formacie xxx zzz
    > yyy i stacjonarne w formacie xx yyy zz zz?

    Znaczy co? Formułkę w excelu ci napisać?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-08-17 23:09:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Aug 2022 11:27:43 +0200, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Jakiś pomysł jak w jednej kolumnie mieć komórkowce w formacie xxx zzz yyy i
    stacjonarne w formacie xx yyy zz zz?
    Formatowanie warunkowe.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2022-08-23 02:11:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-17 o 22:15, Grzexs pisze:
> [...]

    Jak sobie numer wpiszesz to w takim formacie go będziesz miał.

    animka