  • 11. Data: 2021-02-22 14:16:10
    Temat: Re: Samochód potrzebny, co wybrać?
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/02/2021 12:56, Cavallino wrote:

    > Śmierdzą jak najbardziej.
    > Nie wiem czemu, ale w ev czułem to najmocniej.
    >
    > Oczywiście mówimy o dieslach obok, własny faktycznie śmierdzi tylko w
    > garażu. >

    to chyba te z wycietym dpfem i katem. zadenego sprawnego i nowoczesnego
    diesela nie czuc. to o czym piszesz to sie nazywa syndrom potwierdzenia.

  • 12. Data: 2021-02-22 18:44:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/02/2021 12:34, JDX wrote:
    > On 2021-02-22 12:14, K wrote:
    > [...]
    > Popieram. Do miasta to cokolwiek byle nie dizel. Mityczne małe spalanie
    > dizla to fikcja w przypadku miasta. A trochę bardziej kłopotliwy (czyli
    > droższy) w utrzymaniu. A jako bonus okazjonalne kłopoty z odpaleniem tak
    > jak tej zimy. :-)
    >
    > Co do turbo benzyny - po co komplikować sobie życie? Ile tej mocy
    > wykorzystuje się normalnie w mieście? 30 KM? 40? Z drugiej strony, teraz
    > to chyba ciężko jest kupić nową małą i nieuturbioną benzynę. Niestety.

    No wlasnie w tym problem, ze dzis uturbione 3 cylindry 1.0-1.5 to jest
    juz standard. A jak patrze na nowe 3 cylindrowe diesle 1.5 o mocy 125km
    w budzie o wadze 1.6t to mi sie w ogole odechciewa jezdzic autem.

  • 13. Data: 2021-02-22 20:07:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1wxu3gyziiq64$.f9tqpyznla78.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Preferencje użytkowników są Renault Clio
    > 1,5 DCi albo tanio zakup, paliwo i naprawy i części, ale nie
    > musicie się sugerować :)

    Boziu kochana, daj kiedyś zrozumieć
    kupujących osobowego diesla.

    > Co byście doradzili?

    Skode Octavie ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 14. Data: 2021-02-22 20:40:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-22 o 20:07, PiteR pisze:

    > Boziu kochana, daj kiedyś zrozumieć
    > kupujących osobowego diesla.

    Nie zrozumiesz. Może kiedyś zrozumiesz dlaczego.

    > Skode Octavie ;)

    Dlaczego drogą Oktawię a nie tańszą Fabię?

  • 15. Data: 2021-02-22 21:07:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s111b4$dd7$1@gioia.aioe.org>
    user t-1 pisze tak:

    > Nie zrozumiesz. Może kiedyś zrozumiesz dlaczego.

    > Dlaczego drogą Oktawię a nie tańszą Fabię?

    To trochę żart. Nadzieja, że może octawia jest mniejszym
    gównem niż fabia. Te wąskie niskie tłoki, pierścienie, branie oleju.
    Porzucenie łancucha rozrządu i powrót do paska dopiero chyba od 2013
    roku. Oba modele mają ładne dla mnie bryły. Tylko te silniki.

    Naprawdę nie wiem co sobie kupić z nowożytnych samochodów.
    Z lufą przy głowie może hondę civic, hondę jazz?

  • 16. Data: 2021-02-22 21:52:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-22 o 20:07, PiteR pisze:
    > Boziu kochana, daj kiedyś zrozumieć
    > kupujących osobowego diesla.

    Też kiedyś nie rozumiałem. Aż w ręce wpadł mi 1,4 D4D w Yarisie I ;-)

  • 17. Data: 2021-02-22 23:26:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60341994$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Też kiedyś nie rozumiałem. Aż w ręce wpadł mi 1,4 D4D w Yarisie I ;-)

    ale że co że mniej pali?

  • 18. Data: 2021-02-23 02:39:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-22 23:26, PiteR wrote:
    > in <news:60341994$0$556$65785112@news.neostrada.pl>

    > ale że co że mniej pali?

    No co najwyżej 2,5 litra. W mieście oczywiście, bo trasie to paliwa
    przybywa. :-D

  • 19. Data: 2021-02-23 08:10:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-22 o 23:26, PiteR pisze:

    > ale że co że mniej pali?

    Palił 5,7 po mieście w mroźnym lutym.
    Nie było słychać że to diesel. Ludzie się dziwili jak im mówiłem że leję
    ON. Oczywiście bez DPF koła dwumasowego
    Duży moment przy tylko 75KM bardzo fajnie się jeździło po mieście.

    Jeśli żyjesz stereotypami to nie masz szansy poznawać świata ;-)

  • 20. Data: 2021-02-23 22:35:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6034aa6d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Palił 5,7 po mieście w mroźnym lutym.

    no i? nie wiem czy to dużo czy mało?

    > Nie było słychać że to diesel.

    Nie ma dla mnie znaczenia. W kabinie teraz i tak ie słychać.

    > Oczywiście bez DPF koła dwumasowego
    > Duży moment przy tylko 75KM bardzo fajnie się jeździło po mieście.

    bo dieslem się jeździ fajnie

    > Jeśli żyjesz stereotypami to nie masz szansy poznawać świata ;-)

    nie rozumiem o czym mówisz?

    jeździłem 5 lat dwoma służbowymi (nowymi z igły) na zmianę.

    Jak tam nagrzewanko silnika w zimie?
    Ogniem i mieczem da radę przeczytać?

    A jaktam zapalanko po tygodniu urlopu?

    a jak się coś sp w układzie paliwowym to co możemy sami naprawić?
    Bo ja w benzynowym naprawię wszystko.