  • 21. Data: 2021-02-24 01:45:32
    Temat: Re: Samochód potrzebny, co wybrać?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-23 22:35, PiteR wrote:
    > in <news:6034aa6d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    > user _Master_ pisze tak:
    [...]
    > bo dieslem się jeździ fajnie
    Producenci autek sportowych/usportowionych/GT są innego zdania. :-D

    > jeździłem 5 lat dwoma służbowymi (nowymi z igły) na zmianę.
    >
    > Jak tam nagrzewanko silnika w zimie?
    > Ogniem i mieczem da radę przeczytać?
    No jak to jak? Wsadza się kawałek kartonu za grill i działa. :-D

    > a jak się coś sp w układzie paliwowym to co możemy sami naprawić?
    > Bo ja w benzynowym naprawię wszystko.
    Wszystko? Rzeczy typu wymiana maglownicy czy poduszek stabilizatora też?
    Bo np. u mnie trzeba trochę opuścić wózek, aby się tam dostać i za
    bardzo nie wyobrażam sobie, aby robić to bez podnośnika albo chociaż
    kanału. Chociaż niektórzy partyzanci budują jakieś konstrukcje drewniane
    i podnoszą auto na raty, ale ja już jestem za starym partyzantem.

  • 22. Data: 2021-02-24 19:30:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Doradzilibyśmy nie zadawać głupich pytań w głupich miejscach.
    Raz się dałem nabrać na "mądrość grupową" przy wyborze aparatu (czytaj: systemu).
    Udupione.
    Cierpię do dziś.
    Nigdy więcej.

    No ale jeżeli chcesz odpowiedź:
    Taki, w którym dobrze odbiera Radio Maryja.

    -----

  • 23. Data: 2021-02-24 19:33:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy trzymaniu w ciepłym (bo podziemnym) garażu nie jest źle.
    Zanim wyjedziesz z poziomu -3 to już nagrzany ;-)

    -----

  • 24. Data: 2021-02-24 19:36:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To kwestia (uwaga, trudne słowo) image'u.

    -----

  • 25. Data: 2021-02-24 23:34:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6035a1ad$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

    > Wszystko?

    W moim benzynowym układzie paliwowym (pośredni wtrysk)
    a nie w moim benzynowym samochodzie :)

    a diesel to jest precyzyjna maszyneria wysokich ciśnień.

    > Rzeczy typu wymiana maglownicy czy poduszek
    > stabilizatora też?

    ale pytasz o "pod blokiem"?

    Mówiąć o passacie B5 to maglownica pod blokiem jest tu wyzwaniem.
    Poduszki są łatwe. Dobry dostęp.

    > Bo np. u mnie trzeba trochę opuścić wózek, aby
    > się tam dostać i za bardzo nie wyobrażam sobie, aby robić to bez
    > podnośnika albo chociaż kanału.

    Opuścić wózek można "pod blokiem" a nawet trzeba bo nie da się inaczej
    wyjąc wahaczy. Sam robiłem. Można.

    > Chociaż niektórzy partyzanci
    > budują jakieś konstrukcje drewniane i podnoszą auto na raty, ale
    > ja już jestem za starym partyzantem.

    Nie, nie. Konstrukcje to mogą się skończyć wypadkiem.
    Przemysłany atak, spokój, bez nerwów. nie dziś to jutro, narzędzia.
    Sukces.

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem

  • 26. Data: 2021-02-25 07:13:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Choć to będzie łatwiej, nawet w pd. Niemczech:
    www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/210229680-Marek-Sus
    ki-Marzy-mi-sie-zeby-radio-bylo-osobistym-przyjaciel
    em.html
    ;-)

    -----

  • 27. Data: 2021-02-25 09:34:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wszystko ma swoje ZADY I WALETY.

    U mnie stereotyp że będzie dramat (tak mi mówiła pani z serwisu LPG) się
    nie potwierdził.

    W trasie 4,3 bez kapeluszowania 110-120 km/h ;-)

  • 28. Data: 2021-02-25 12:47:00
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-24 23:34, PiteR wrote:
    [...]
> [...]
    > Poduszki są łatwe. Dobry dostęp.

    > Opuścić wózek można "pod blokiem" a nawet trzeba bo nie da się inaczej
    A u mnie w Corsie C odwrotnie - wahacze bez problemu można wymienić ,,pod
    blokiem", ale do poduszek stabilizatora czy maglownicy trzeba opuszczać
    wózek.