  • 61. Data: 2020-11-09 11:04:42
    Temat: Re: Samouszczelniacze do opon
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    T. w
    <news:5fa911cf$0$6333$65785112@news.neostrada.pl>:

    > U mnie wyciekało jeszcze mniej. Pojechałem do oponiarza i od razu
    > znalazł gwoździa...

    Najgorsze do znalezienia są wkręty pomiędzy "lamelami/klockami", którym
    starły sie łby, i od zewnątrz nie widać, a na tyle uszczelniają, że wyciek
    jest mały.

    --
    'Tom N'

  • 62. Data: 2020-11-09 21:46:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 21:17, t-1 pisze:

    > Nie zawsze gdy mało uchodzi można znaleźć.
    > Ja 3 razy byłem u wulkanizatorów i żaden nic nie znalazł.
    > A powietrza uchodzi 0,1 at na tydzień

    Kolejny wulkanizator w końcu znalazł.
    Pokazał mi stalową igiełkę, ok. 1 cm cienka jak włos.
    Nie wiem jak się wbiła.
    Nie był to kord.