  • 1. Data: 2020-07-05 14:25:22
    Temat: Sandisk ssd - gwarancja 3/5 lat
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W opisach większości dysków Sandiska widzę gwarancję producenta 3 lata,
    podczas gdy na stronie Sandiska te same dyski mają opisane 5 lat bez
    żadnych zastrzeżeń co do kraju. Zastanawiam się, czy przeszłoby RMA
    bezpośrednio na stronie Sandiska, z pominięciem sprzedawcy, po 3 latach -
    jest tam Polska do wyboru. Ktoś to może przerabiał? Akurat wpadł mi w oko
    jeden ssd.

  • 2. Data: 2020-07-05 18:42:03
    Temat: Re: Sandisk ssd - gwarancja 3/5 lat
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 05/07/2020 13:25, pueblo wrote:
> [...]
    > jest tam Polska do wyboru. Ktoś to może przerabiał? Akurat wpadł mi w oko

    Zapytaj Supportu Sandiska, a nie grupy pecet, będziesz miał 100%
    poprawną odpowiedź.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2020-07-05 19:27:34
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pioruns, 05 lip 2020 w
    news:rdsvsr$ar5$1$pioruns@news.chmurka.net napisałeś/aś:

    > Zapytaj Supportu Sandiska, a nie grupy pecet, będziesz miał 100%
    > poprawną odpowiedź.

    Nie omieszkam, ale dzisiaj mi pewnie nie odpiszą, a czas tu ma znaczenie.

  • 4. Data: 2020-07-05 20:26:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czas to pieniądz, myślisz że np. 5-letnie gwarancje Lexar obowiązują?
    Czyj będzie SanDisk za 5 lat?
    Na dziś SanDisk należy do WD
    https://shop.westerndigital.com/pl-pl/sandisk

    BTW po paromiesięcznych (!!) bojach udało mi się wymienić marny pendrajw 128 GB
    brandowany jako HP, ale robiony przez PNY, na inny
    egzemplarz.
    HP nawet się nie pochyliło, ale PNY (które okazało się gwarantem) po kilku zjebkach z
    mojej strony w końcu ruszyło cztery litery,
    kluczowy był dokument zakupu (amazon w Stanach z wysyłką do Europy, co powodowało
    reakcję łańcuchową "a to nie my, to koledzy"), ale
    jak już wysłałem skan faktury jakiejś kobiecie z PNY Europe cztery (dosłownie!) razy
    , to w końcu wystawili RMA.

    -----

  • 5. Data: 2020-07-06 10:39:32
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 05 lip 2020 w
    news:5f020d86$0$17364$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj pioruns, 05 lip 2020 w

    > Nie omieszkam, ale dzisiaj mi pewnie nie odpiszą, a czas tu ma
    > znaczenie.

    Może się komuś przyda ta informacja, bo ma taki dysk. Sandisk wydłużył
    gw. dla Ultra 3D z 3 do 5 lat. Najwidoczniej nasi sprzedawcy o tym nie
    wiedzą.
    https://kb-eu.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/20
    895/kw/ultra%203d

  • 6. Data: 2020-07-07 12:55:54
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 10:39, pueblo pisze:
    > Może się komuś przyda ta informacja, bo ma taki dysk. Sandisk wydłużył
    > gw. dla Ultra 3D z 3 do 5 lat. Najwidoczniej nasi sprzedawcy o tym nie
    > wiedzą.

    Najczęściej tak jest, że sprzedawcy o niczym nie wiedzą:(

    --
    t0maszek