  • 11. Data: 2023-10-21 23:12:14
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.10.2023 o 22:07, io pisze:

    > Idź się leczyć chłopie. Podaję Ci film, oglądnij i gitary nie zawracaj.

    Może jeszcze dedykacja muzyczna :-)

    http://niusy.pl/@youtube.com/aqt

  • 12. Data: 2023-10-22 02:45:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uh110b$1s639$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Wiec dlaczego jechała?

    > Nie wiem czy coś widzę. Powodów może być kilka. Na przykład
    > omijanie przeszkody lub wyprzedzanie. O ile to w ogóle prawda.
    >
    > Dlatego pytam czy *wiadomo* dlaczego KIA zmieniała pas, albo:
    > dlaczego znajdowała się na lewym pasie. Czy zostało to wyjaśnione?

    +1

    hehe punktuj debila

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 13. Data: 2023-10-22 02:57:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ugvum8$e7g$3$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > "Wczoraj podano, że (na razie domniemany) sprawca potrójnie
    > śmiertelnego wypadku poruszał się z prędkością 314 km/h."
    > jak wyszło w badaniach biegłych, co ciekawe kia zjechała na prawy
    > pas ale bmw także i tam się zderzyli.

    Ciekawe czy wybory mu pomogą czy zaszkodzą?
    w Anglii dostałby zapewne dożywocie a w USA potrójne.

    Za jednym zasiadem zniknął 3 osoby.

    > "Nawet jeśli kierujący Kią jechał 140 km/h, to różnica prędkości
    > między nim a BMW wynosiła 174 km/h

    szkoda ze nie trafił na tira z kontenerem imadeł

    ciekawe jak pajac wyjaśnił nagłą chęć zwiedzania Dubaju?

    --
    Piter

    #Stop Sebusiom drogowym

  • 14. Data: 2023-10-22 04:44:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 02:45, PiteR pisze:
    > in <news:uh110b$1s639$1@dont-email.me>

    > +1
    >
    > hehe punktuj debila

    Uważaj na debili!

  • 15. Data: 2023-10-22 11:15:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 14:13, heby pisze:

    > A wiadomo dlaczego jechała lewym?

    Bo tam większość jedzie środkowym zamiast prawym więc wyprzedzała jakąś
    marudę, jak wyczytałem w innym komentarzu.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2023-10-22 11:36:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 09:35, Janusz pisze:
    > poruszał się z prędkością 314 km/h

    Pi razy sto.

    Robert

  • 17. Data: 2023-10-22 12:03:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.10.2023 o 12:12, io pisze:

> [...]
    > Może mieć negatywny wpływ na możliwość oceny sytuacji przez BMW, które
    > musi jednak zauważyć, że pas po którym porusza się jest zajęty (a nie
    > sąsiednie).

    > No tak dokładnie jest, ale przecież KIA jechała (a nie stała). BMW
    > spokojnie mogłoby "przejść" obok niej, gdyby jechała prawym pasem (jak
    > należy). Różnica prędkości 120km/h jaka była w momencie zderzenia nie
    > jest jakoś bardzo duża. To np. przejeżdżanie autostradą obok pojazdu
    > stojącego na poboczu. No ale po poboczu. To jednak trzeba było zauważyć!

    Czyli podsumowując pasażerowie i kierowca KII zasłużyli na śmierć w
    płomieniach, bo nie mieli prawa znajdować się na lewym pasie, a bohater
    w BMW, z ponad 300km/h, słusznie powyrywał te chwaty.
    Brawo ty!

  • 18. Data: 2023-10-22 12:33:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 12:03, nadir pisze:

> [...]
    > płomieniach, bo nie mieli prawa znajdować się na lewym pasie, a bohater
    > w BMW, z ponad 300km/h, słusznie powyrywał te chwaty.

    Trzeba oddzielić emocje od faktów. I teoretyzując, bo nie wiemy
    wszystkiego, np. czy Kia mogła być na lewym, np. po manewrze wyprzedzania.

    Jazda lewym gdy powinno się jechać prawym - 0,1% winy
    Jazda 300 km/h, gdy powinno się jechać 130 km/h 99,9% winy.

    Jazda prawym i w tył wlatuje BMW - 0% winy
    Wbicie się w tył Kii 100% winy.

    Robert

  • 19. Data: 2023-10-22 12:50:26
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Jazda 300 km/h, gdy powinno się jechać 130 km/h 99,9% winy.
    >
    > Jazda prawym i w tył wlatuje BMW - 0% winy

    Jest tylko jeden problem, nie ma w Polsce odgórnego *zakazu* poruszania
    się lewym pasem. Natomiast ograniczenie prędkości do jakiegoś tam
    limitu, a w przypadku autostrady do 140km/h, jest już *zakazem*
    przekraczania tej prędkości. To że większość do tych limitów się nie
    stosuje to już inna sprawa.
    Więc konkludując, KIA mogła/miała prawo, z różnych powodów, poruszać się
    lewym pasem.
    BMW nie miało prawa zapierdalać powyżej 140km/h, a jeszcze wychodzi na
    to, że po akcjach tuningowych to konkretne BMW utraciło homologację i
    nie miało prawa poruszać się po drogach publicznych.

  • 20. Data: 2023-10-22 13:07:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 12:50, nadir pisze:
    > Jest tylko jeden problem, nie ma w Polsce odgórnego *zakazu* poruszania
    > się lewym pasem.

    No jest:
    "Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany
    jechać po prawej jezdni"

    Robert