  • 11. Data: 2023-05-12 12:35:33
    Temat: Re: Serwer News.neostrada.pl
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2023-05-10 o 19:38, _Master_ pisze:
    > Na jaki serwer się przesiąść żeby nie mulił, widział wszystkie grupy i
    > pozwalał na wszystkie wysyłać?
    > Taki NIE gorszy od neostrady?

    Ja przesiadłem się na news.icm.edu.pl

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 12. Data: 2023-05-12 15:26:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 12:35, Tasiorsa pisze:

    > Ja przesiadłem się na news.icm.edu.pl

    I tylko 2 grupy działają. Ta i Banki.

    --
    animka

  • 13. Data: 2023-05-12 15:50:13
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2023-05-12 o 15:26, Animka pisze:
    > I tylko 2 grupy działają. Ta i Banki.

    Nie prawda korzystam z pl.rec.muzyka i dziala normalnie
    sprawdzilem pl.alt.test i zarowno odczytalem jak i wyslalem wiadomosc.
    Cos musisz miec zle :-)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 14. Data: 2023-05-12 17:22:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 15:50, Tasiorsa pisze:

    > Nie prawda korzystam z pl.rec.muzyka i dziala normalnie
    > sprawdzilem pl.alt.test i zarowno odczytalem jak i wyslalem wiadomosc.
    > Cos musisz miec zle :-)

    Tej grupy to nie czytam.
    Nie ma postów na winnt, prawo, misc telefonia gsm. Czy nikt nie pisze?

    --
    animka

  • 15. Data: 2023-05-12 19:17:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Tasiorsa w news:u3lg6m$drhk$1@news.icm.edu.pl
    > Nie prawda korzystam z pl.rec.muzyka i dziala normalnie
    > sprawdzilem pl.alt.test i zarowno odczytalem jak i wyslalem wiadomosc.
    > Cos musisz miec zle :-)

    mialem podejscie do news.icm, losowo sprawdzilem kilka pl-grup i mialy
    komicznie mala liczbe postow.
    wskoczylem wiec na chmurke, posty od czerwca 2019, jest ok.

  • 16. Data: 2023-05-12 19:29:20
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Tasiorsa w news:u3lg6m$drhk$1@news.icm.edu.pl
    > Nie prawda korzystam z pl.rec.muzyka i dziala normalnie
    > sprawdzilem pl.alt.test i zarowno odczytalem jak i wyslalem wiadomosc.
    > Cos musisz miec zle :-)

    pl.rec.muzyka - tam ktos w ogole pisze??

  • 17. Data: 2023-05-12 21:10:44
    Od: Adam Kowalski <z...@g...com>

    Zakładałem dwa konta na tej stronie i cisza
    http://news.chmurka.net/register.php

    Doczytałem że czasem trzeba czekać kilka dni. Że coś poustawiać w Thunderbirdzie...

    ALE... nie dostałem potwierdzenia na meila i gmail i tlen

  • 18. Data: 2023-05-13 00:46:26
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 12.05.2023 o 17:22, Animka pisze:

    > Tej grupy to nie czytam.
    > Nie ma postów na winnt, prawo, misc telefonia gsm. Czy nikt nie pisze?

    Na news.icm.edu.pl nie wszystkie grupy działają normalnie.
    Nie są widoczne nowe wiadomości.
    Można porównać z innym serwerem który wpuszcza bez rejestracji.

  • 19. Data: 2023-05-13 01:27:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 19:17, 1634Racine pisze:
    > Tasiorsa w news:u3lg6m$drhk$1@news.icm.edu.pl
    >
    > mialem podejscie do news.icm, losowo sprawdzilem kilka pl-grup i mialy
    > komicznie mala liczbe postow.
    > wskoczylem wiec na chmurke, posty od czerwca 2019

    Jak cofnę suwak albo odbuduję to mam posty nawet z 2016 roku, ale na co
    mi to. Chcę czytać nowe.

    --
    animka

  • 20. Data: 2023-05-13 01:28:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 19:29, 1634Racine pisze:
    > Tasiorsa w news:u3lg6m$drhk$1@news.icm.edu.pl
    >
    > pl.rec.muzyka  - tam ktos w ogole pisze??

    Lepiej wejść na YouTube. Tam jest wszystko.

    --
    animka