  • 51. Data: 2011-11-20 18:11:00
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-19 11:26, Rysiek G. pisze:
> [...]
    .pl...

    > A czymże jest to "drogowe chamstwo" jak nie łamaniem przepisów ?

    Rysiu, Cavallino przewaznie bredzi ale teraz go przebijasz dokumentnie.

  • 52. Data: 2011-11-21 19:28:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze sie na nim nie poznales? To jeden z tych cwaniakow drogowych,

    KAPELUSZ PLONK

  • 53. Data: 2011-11-21 19:31:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Pan "Cavallino"... przykro mi ale nie mam w zwyczaju dyskutować z chamami

    PLONK

  • 54. Data: 2011-11-22 14:28:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I USA ma byc tu wzorem ?

    Tu nie :-) Faktem jest, że sobie jadą dowolnym pasem...

> [...]
    > injury-accident
    > rate. Many German traffic regulations differ a great deal from those
    > observed in the United States. It is essential for safety sake to know
    > this
    > rules and to be familiar with the international road signs. Some of the
    > most important regulations and driving tips are discussed below. You can
    > also see more extensive information about German traffic regulations and
    > traffic signs.
    >
    > Autobahn Driving
    > Before pulling into the left lane to pass, check the rear view mirror very

    W USA nikt zwykle nie zapier... 200km/h prawym pasem autostrady,
    zwłaszcza przy skrzyżowaniu. Tam się uczą aby omijać złączki lewym
    aby dać włączającym się pusty prawy pas...

    > Cars traveling at 160-180 km per hour approach suddenly, so when passing,
    > do so quickly and then quickly return to the right lane. Some impatient
    > drivers flash their headlights, use their blinker, and tailgate to
    > pressure
    > slower cars ahead into moving out of the way. These practices have been
    > outlawed recently, and it is best to ignore this behavior if it is
    > directed
    > at you. (Within the city a driver may flash his lights at you as a signal
    > that you may turn into the street or turn left across his lane of traffic,
> [...]

    Outlawed? Kiedy zakazano takich praktyk?

    > To jak beda autostrady ... albo paliwo po 10 zl :-)

    :-)

    > Hm, jakis filmik moze ? i ewentualnie drugi - o karambolu na skrzyzowaniu
    > ?

    Jakoś to sprawniej ruszanie spod czerwonego światła im wychodzi.
    Być może dlatego że praktycznie każdy ma automatyczną skrzynię
    biegów i na widok zielonego światła zdejmują nogę z hamulca
    i auto im samo zaczyna się toczyć do przodu, bez konieczności
    zmiany biegu, naciskania sprzęgła itp...

    > A to oby jescze dlugo nie - to po prostu ma maly sens.

    Mały sens? Czyli lepiej jest przejechać pieszego na pasach?

    > A gdzie je slyszysz ? W USA ?

    W Krakowie często słyszę na ulicach w mieście...
    Idę sobie ulicą przy Galerii a ludzie na ludzi szczekają klaksonem
    jak potłuczeni...

  • 55. Data: 2011-11-22 14:31:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Takiej jak w USA to wtedy jak juz bedzie mozna bron palna swobodnie kupic
    > :-)

    Nie w każdym stanie można ją swobodnie kupić... a na pewno nie można
    jej swobodnie użyć na drodze :-)

    > A poza tym to nasza kultura wcale nie jest taka zla.

    W porównaniu z kulturą ludzi za kółkiem w USA? Bardzo jest marnie...
    Tutaj wręcz wku**wia mnie czasami ich nadmierna grzeczność
    i puszczanie się tam wzajemnie gdzie są jasno ustalone przepisy.
    Taka metoda prześcigania się w grzeczności aby być bardziej
    uprzejmy niż kolega naprzeciw nas na drodze...

  • 56. Data: 2011-11-22 16:24:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie w każdym stanie można ją swobodnie kupić... a na pewno nie można
    >jej swobodnie użyć na drodze :-)

    Zdecydowanie wystarcza sama swiadomosc ze ten drugi moze ja miec
    (nawet jesli mu nie wolno).
    Od razu sie czlowiek czuje tolerancyjniejszy :-)

> [...]
    >Taka metoda prześcigania się w grzeczności aby być bardziej
    >uprzejmy niż kolega naprzeciw nas na drodze...

    http://www.youtube.com/watch?v=7yK2NTgFi-E
    http://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    Gdzie te uprzejmosci na drodze ?

    No i jest jeszcze inny przyklad amerykanskiej kultury:
    http://www.youtube.com/watch?v=NdpPXubi38g

    J.

  • 57. Data: 2011-11-22 19:58:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Ale jakie rewanże ? Nie wykonałem absolutnie żadnego manewru.

    Dobrze wiesz co zrobiłeś.

    > Z najbrutalniejszych zemst jakich się dopuszczam (a mimo wszystko jestem
    > człowiekiem kurewsko mściwym) to spuszczam
    > cały zbiornik spryskiwacza za się ... Nie hamuję, nie spycham, nie
    > wyrzucam jogurtów i petów przez okno ... Po prostu jadę dalej ...

    Współczuję Ci... mściwość jest oznaką braków charakteru.
    Popracuj trochę nad sobą i naucz się wybaczać.

  • 58. Data: 2011-11-22 22:29:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-11-21 19:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > KAPELUSZ PLONK

    PLONK PLONK