  • 11. Data: 2009-04-22 07:34:39
    Temat: Re: Sidnej P.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-22 08:27:32 +0200, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > póki nie posłuchalem audio pomyslalem jak Ty .. zaraz, ktoś sie dopierdoli.
    > Ale kiedy posłuchalem - zmeinilem zdanie. Toż to antyreklama...
    > Myslisz, ze ktoś zrobi miejsce na drodze, jak mu powiesz "jestem
    > królem, zjeżdzaj frajerze"?

    To ja chyba jakąś inną piosnkę słyszałem...
    To miło, że jest tu tyle osób z poczuciem dystansu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-04-22 07:36:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:
    \

    > To ja chyba jakąś inną piosnkę słyszałem...
    > To miło, że jest tu tyle osób z poczuciem dystansu.

    Czarny ciągnik był ok .. ale to ... ehh
    To jemu brakuje dystansu, zeby pisać takie teksty

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 13. Data: 2009-04-22 07:42:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-21 23:40:03 +0200, Magic <m...@w...pl> said:

    > Ja p......, jakby ktoś takie coś wysmażył o VFR to bym chyba się
    > zastanowił czy nie sprzedać ...

    A tanio? Bo mogę pogadać ze znajomymi teksterami... ;-)

    Dobrze chłopaki, że nie słyszeliście jego kawałka o piciu wutki, bo
    normalnie byłby tu zaraz wysyp abstynentów... :->

    > To z jakiejś reklamówki czyco ? PR jak ze spotu PiS-u.

    Nie, raczej po prostu humoreska.

  • 14. Data: 2009-04-22 07:44:16
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 09:31:02 +0200
    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > po pierwszym poście tego nie zauważylem .. po drugim mógbym uznać taką
    > wersje ... ale nie znam kolegi, wiec nie wiem jak jest naprawde.

    Ani ja.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 15. Data: 2009-04-22 07:45:53
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 09:34:39 +0200
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > To ja chyba jakąś inną piosnkę słyszałem...

    Jak w połowie piosenek muzyka może być, ale tekst mogliby pominąć.

    > To miło, że jest tu tyle osób z poczuciem dystansu.

    E tam. Po prostu nie zaskoczyli od razu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 16. Data: 2009-04-22 07:47:28
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 09:42:42 +0200
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Dobrze chłopaki, że nie słyszeliście jego kawałka o piciu wutki, bo
    > normalnie byłby tu zaraz wysyp abstynentów... :->

    Tu. Na wschodzie? ;->

    > Nie, raczej po prostu humoreska.

    Otwieram wino swoją dziewczyną? Czy jakoś tak podobnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 17. Data: 2009-04-22 18:02:13
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Magic pisze:

    > Ja p......, jakby ktoś takie coś wysmażył o VFR to bym chyba się
    > zastanowił czy nie sprzedać ...
    > To z jakiejś reklamówki czyco ? PR jak ze spotu PiS-u.

    Etam, fajne, nowe :) No i efekt osiągnął bo o tym rozmawiamy. I
    rymy fajne :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 18. Data: 2009-04-22 18:05:24
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Aha :) No to módl sie żeby nie kupił Deauville :)
    > hehehe
    > miejmy nadzieje ze zostanie przy Burgmanie ;)

    A co Ty taka strachliwa jesteś, że tupnąć i już się zgadzasz?
    Myślę, że piosenka dla każdej marki i modelu to jakaś tam
    nobilitacja. "Harley mój", "Jazda na etezecie", dlaczego nie ma
    byc więcej piosenek o jednośladach? Włosi o skuterach całe filmy
    kręcili, co szkodzi piosenka napisana od serca przez posiadacza?

  • 19. Data: 2009-04-22 18:06:54
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > de Fresz wydusił z siebie te słowy:
    > \

    > Czarny ciągnik był ok .. ale to ... ehh
    > To jemu brakuje dystansu, zeby pisać takie teksty

    Qfa, to Wy nie widzicie w tym zamierzonej przesady???

  • 20. Data: 2009-04-22 18:07:24
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    de Fresz pisze:

    > A tanio? Bo mogę pogadać ze znajomymi teksterami... ;-)
    >
    > Dobrze chłopaki, że nie słyszeliście jego kawałka o piciu wutki, bo
    > normalnie byłby tu zaraz wysyp abstynentów... :->

    > Nie, raczej po prostu humoreska.

    O, dokładnie. Bez nadinterpretacji w żadną stronę.