  • Data: 2009-09-01 13:44:45
    Temat: Silnik - pomysl i co dalej?
    Od: myszek <k...@l...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Nie smiejcie sie za bardzo: wymyslilem silnik. Juz zreszta
    ladnych pare lat temu, ale co jakis czas mi sie przypomina...

    Pomysl wydaje sie miec sens. Najwiecej wspolnego ma z silnikami
    turbinowymi, ale do zastosowania w zakresach mocy takich jak dla
    tlokowych, i predkosc obrotowa takze wychodzi rozsadna, i budowa
    dosc prosta.

    Obliczenia wedlug najprostszego modelu wygladaja obiecujaco,
    ale oczywiscie w naturze moze byc zupelnie inaczej.

    Pomysl jest na tyle nieoczywisty, ze jest duza szansa na oryginalnosc;
    zreszta nigdzie sie z niczym podobnym nie spotkalem.

    No fajnie, i co dalej? Inzynierem od silnikow nie jestem,
    z tego co wiem o roznych niuansach ich konstrukcji, to zdecydowanie
    nie podejmuje sie zaprojektowania dzialajacego prototypu.
    I troche mi szkoda, bo pomysl naprawde wyglada nienajgorzej.

    Mialby ktos ochote sie tym wspolnie pobawic?

    pozdrowienia

    krzys

    --
    _^..^_)_