  • 1. Data: 2010-03-25 13:45:41
    Temat: Zrywki (?) zrob to sam - siakies doswiadczenia?
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witojciez!
    Poniewaz sprawilem sobie nowa szybe do kasku (dzieki Rogalu!), to i
    najszla mnie mysl przednia, coby nie pozwolic jej zbyt szybko zniszczyc
    sie kurzem i pylem drog wszelakich, a zwlaszcza nieumiejetnym myciem w
    warunkach pionierskich (do czego mam silne inklinacje).
    No i wymyslilem sobie, coby te nowkie sztukie szybe kasku
    obkleic/obklejac rozciagliwa folia spozywcza (stretch ACWTR).
    Praktykowal ktos takie rozwiazanie? Sprawdza sie to? Ma sens?
    Czy moze ktos uzywal fabrycznych zrywek? (Ale takich do szyby w kasku,
    nie do gogli).
    Podpowiecie cos?
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 2. Data: 2010-03-25 14:16:18
    Temat: Re: Zrywki (?) zrob to sam - siakies doswiadczenia?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    zbigi pisze:

    > No i wymyslilem sobie, coby te nowkie sztukie szybe kasku
    > obkleic/obklejac rozciagliwa folia spozywcza (stretch ACWTR).

    Ona jest miekka ta folia - bedziesz ja wymienial co chwila, bo wiekszosc
    drobin piasku ktore uzbierasz w dzien i tak sie w nia wbije/wklei i
    bedzie rozpraszac swiatlo aut z naprzeciwka w nocy. A w deszczu to juz w
    oogle bedzie zle.

    > Czy moze ktos uzywal fabrycznych zrywek?

    setki ludzi w tym zawodnicy. I to jest wyjscie.

    Ale jak masz dobra szybke to byle jej nie katowac chemia inna niz zwykly
    ludwik to bedzie dobrze.

    A w ogole to IMO zacznij od... szkiel kontaktowych - zabrudzenia na
    okularach i szybce kasku sie wtedy nie sumuja.

    KJ

  • 3. Data: 2010-03-25 16:21:35
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-03-25 14:45, zbigi pisze:
> [...]
    > Praktykowal ktos takie rozwiazanie? Sprawdza sie to? Ma sens?
    > Czy moze ktos uzywal fabrycznych zrywek? (Ale takich do szyby w kasku,

    Za bardzo kombinujesz. Przy takim rozwiązaniu ucierpi widoczność. Lepiej
    kup sobie chusteczki do czyszczenia kasku. Są często w LIDLu (czarne
    opakowanie) i 10szt kosztuje 6 czy 8zł. Zdecydowanie polecam. Ostanio
    kupiłem 3 opakowania i sprawują się wyśmienicie.

    Sherlock

  • 4. Data: 2010-03-26 14:08:50
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    zbigi pisze:

    > No i wymyslilem sobie, coby te nowkie sztukie szybe kasku
    > obkleic/obklejac rozciagliwa folia spozywcza (stretch ACWTR).

    nie nie i dlugo nie.
    a) odblaski i refleksy
    b) szkoda szyby
    c) jak odkleisz to wszystko a nie jedna warstwe
    d) zrywki ~40-80zl
    e) na chuj jak mozna myc woda i reka a nie gabkami na cpn...

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2010-03-26 22:37:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 14:45, zbigi pisze:
    > Witojciez!
    > Poniewaz sprawilem sobie nowa szybe do kasku (dzieki Rogalu!),

    WOW !

    > to i najszla mnie mysl przednia,

    Tylko Ty tak uwazasz :)

    > coby nie pozwolic jej zbyt szybko zniszczyc
    > sie kurzem i pylem drog wszelakich,

    Ale ona wlasnie po to jest.

    > a zwlaszcza nieumiejetnym myciem w
    > warunkach pionierskich (do czego mam silne inklinacje).

    To nie myj, brud z czasem sam odpadnie.

    > No i wymyslilem sobie, coby te nowkie sztukie szybe kasku
    > obkleic/obklejac rozciagliwa folia spozywcza (stretch ACWTR).

    Ojajebie !!

    > Praktykowal ktos takie rozwiazanie? Sprawdza sie to? Ma sens?

    Oklejalem kiedys tasma chomika wiec pewnie mam doswiadczenie. I mam
    stretcharke w robocie wiec chyba doswiadczenie podwojne.

    > Czy moze ktos uzywal fabrycznych zrywek? (Ale takich do szyby w kasku,
    > nie do gogli).

    Ja nie ale pare razy zerwalem sie z nudnej imprezy. Liczy sie ?

    > Podpowiecie cos?

    Nie kombinuj. Ja Cie prosze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-03-26 23:39:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    WOW !

    No zesz - chopie ,
    pomysly wielkiego o'Zbiga sa tak wyrafinowane jak smak nalesnikow z lososiem
    z nalesnikowni w Belchatowie.
    Napisz cos o nich - inaczej to rozmowa z niewidomym o kolorach

    --
    Tytus
    żółta motorynka