  • 11. Data: 2014-06-29 21:31:21
    Temat: Re: Skuter :)
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 29-06-2014 21:06, Adam Wysocki pisze:
    > Albo ta czternastka, o której pisał na pręgierzu...

    Przejedź się Sieną, bo zaczynasz gwiazdorzyć. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-06-30 01:08:27
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Matson_Klakson <Matson_Klakson@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >Z góry Dziękuję Wszystkim i sorry że piszę na forum ścigacz.pl gdzie o
    >skuterach raczej się nie rozmawia. :)

    Jest jedna kwestia zasadnicza: nie piszesz na forum ani nie scigacz.pl
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2014-06-30 10:30:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-29 13:35, Matson_Klakson pisze:

    > Czy na takim
    > skuterze wygodnie się jezdzi w 2 osoby?

    Żadnym małym motocyklem nie jeździ się wygodnie w dwie osoby. Nawet na
    dużych to nie jest frajda.

    Skuterki to już w ogóle zły pomysł dla pary.
    No i prawo zabrania wozić pasażera, jeśli kierowca nie ma 18 lat. I ten
    zakaz ma swoje uzasadnienie!

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-06-30 11:20:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ZakonSpirowany <x...@g...com> wrote:

    > Przejedź się Sieną, bo zaczynasz gwiazdorzyć. :)

    Tu się jebnij.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 15. Data: 2014-06-30 12:29:04
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 11:20, Adam Wysocki pisze:
    > Tu się jebnij.

    Nie testowałem, ale ludzie mówią, że skuteczne:
    http://img.sadistic.pl/pics/56a976c544c1.png
    Weź wypróbuj, co?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2014-06-30 12:33:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Nie testowałem, ale ludzie mówią, że skuteczne:
    > http://img.sadistic.pl/pics/56a976c544c1.png
    > Weź wypróbuj, co?

    Wetrzyj sobie frotką :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 17. Data: 2014-06-30 19:50:35
    Od: Moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Matson_Klakson napisal

    > Cześć Wszystkim. Mam 13 lat i 176 cm wzrostu i ważę 64 kg. Zamierzam sobie
    > kupić skuter Romet 717 2t lub 4t. Niewiem czym się różni 2t od 4t więc
    > byłbym wdzięczny jeżeli byście mi to jakoś wyjaśnili. Czy na takim
    > skuterze wygodnie się jezdzi w 2 osoby? Jakie są wady i zalety? Może
    > poradzilibyście mi jakiś inny skuter. Do wydania mam 3 tysiące.
    > Z góry Dziękuję Wszystkim i sorry że piszę na forum ścigacz.pl gdzie o
    > skuterach raczej się nie rozmawia. :)

    > --
    Najlepszy skuter to gilera dna. wygodnie się siedzi we dwoje, jest tani. i
    wyglądem przypomina ścigacza :D dużo wiem o nim bo akurat nim jeżdzę, mało
    pali, można z dziewczyną gdzieś pojechać...<3 :D pisz na pw to pedeśle Ci
    link
    LwG!

  • 18. Data: 2014-06-30 20:25:57
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 19:50, Moneykuba pisze:
    > wygodnie się siedzi we dwoje

    Szkoda, że to coś jest mniejsze od wielu "flagowych" skuterów...

    --

  • 19. Data: 2014-06-30 23:01:45
    Od: Matson_Klakson <Matson_Klakson@_NOSPAM_wp.pl>

    Bo za bardzo nie ogarniam gdzie można dodać kogoś do znajomych czy coś bo
    niewiem jak na PW pisać do kogoś :D może na fb albo cuś :)

  • 20. Data: 2014-06-30 23:12:27
    Od: Matson_Klakson <Matson_Klakson@_NOSPAM_wp.pl>

    A co sądzicie jeszcze o Derbi Senda 50? bo chodzi mi głównie o to aby
    jezdzić po ulicy i bardzo mi się on podoba tylko że z tego co wiem Derbi
    Senda ogólnie jest troszkę drogie.