  • 21. Data: 2014-07-01 07:01:48
    Temat: Re: Skuter :)
    Od: Moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Matson_Klakson napisal

    > A co sądzicie jeszcze o Derbi Senda 50? bo chodzi mi głównie o to aby
    > jezdzić po ulicy i bardzo mi się on podoba tylko że z tego co wiem Derbi
    > Senda ogólnie jest troszkę drogie.

    > --
    http://olx.pl/oferta/gilera-dna-70-stan-b-dobry-zapr
    aszam-CID5-ID69xwl.html#c6e6957802

    tutaj masz link do dobrej gilery :P

  • 22. Data: 2014-07-01 16:15:21
    Od: Matson_Klakson <Matson_Klakson@_NOSPAM_wp.pl>

    A dobra będzie na początek bo wcześniej na niczym nie jeździłem i się
    dobrze nie znam, poza tym nie chciałbym aby często się psuła. I czy będzie
    dobra na mój wzrost i wage? ;-)

  • 23. Data: 2014-07-02 08:54:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Matson_Klakson <Matson_Klakson@_nospam_wp.pl> wrote:

    > Bo za bardzo nie ogarniam gdzie można dodać kogoś do znajomych czy coś bo
    > niewiem jak na PW pisać do kogoś :D może na fb albo cuś :)

    No właśnie... jak tu dodać kogoś do znajomych?

    :P

    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2014-07-02 09:09:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 08:54, Adam Wysocki pisze:

    > No właśnie... jak tu dodać kogoś do znajomych?

    I dlaczego zamiast "lubieto" jest "lubisztosuko" ?

    pozdr
    newrom

  • 25. Data: 2014-07-02 11:57:05
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Roman Niewiarowski napisal

    > I dlaczego zamiast "lubieto" jest "lubisztosuko" ?

    > pozdr
    > newrom
    Tutaj masz link do dobrego, zadbanego skutera, od kilku mies. nie psuje mi
    sie, dobrze się jeździ samemu i we dwoje
    http://olx.pl/oferta/gilera-dna-70-stan-b-dobry-zapr
    aszam-CID5-ID69xwl.html#c6e6957802
    LwG!

  • 26. Data: 2014-07-02 12:03:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-02 11:57, moneykuba pisze:

    > Tutaj masz link do dobrego, zadbanego skutera, od kilku mies. nie psuje
    > mi sie, dobrze się jeździ samemu i we dwoje
    > http://olx.pl/oferta/gilera-dna-70-stan-b-dobry-zapr
    aszam-CID5-ID69xwl.html#c6e6957802

    ale smietnik

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2014-07-03 22:06:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    moneykuba <jakubniemiec2@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Tutaj masz link do dobrego, zadbanego skutera, od kilku mies. nie psuje mi
    > sie, dobrze się jeździ samemu i we dwoje
    > http://olx.pl/oferta/gilera-dna-70-stan-b-dobry-zapr
    aszam-CID5-ID69xwl.html#c6e6957802

    No widzisz, newrom... i masz link do skutera...

    > LwG!

    PwD...upę...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 28. Data: 2014-07-05 22:29:39
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał :

    > 2T będzie śmierdział [...]

    Aatam od razu śmierdział. Śmierdzi to dopiero 4t jak zaczyna olej brać. Do
    dziś woń przepalonego mixolu S z rury wuechy przywołuje u mnie wspomnienia
    spełnionych dziecięcych marzeń.

    --
    ARQ
    transalp

  • 29. Data: 2014-07-06 09:41:26
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

    http://olx.pl/oferta/gilera-dna-70-stan-b-dobry-zapr
    aszam-CID5-ID69xwl.html#c6e6957802

    > No widzisz, newrom... i masz link do skutera...

    > PwD...upę...

    Wgl sie nie psuje i jest dobry na kazdą wagę i wzrost fajnie sie jezdzi we
    dwoje! jedz i sam zobacz-,- a poza tym...Gilera to najlepszy skuter

  • 30. Data: 2014-07-06 11:43:31
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-07-2014 09:41, moneykuba pisze:
    > jest dobry na kazdą wagę i wzrost fajnie sie jezdzi we dwoje!

    Widzę, że masz doświadczenie z tym modelem.
    Jak myślisz: przy 190 cm, 90 kg i z pasażerką fajnie by się jeździło?

    --
    Moje gabaryty są mniejsze, ale siedziałem na tym czymś.
    I chociaż nie siedziałem na jamniku, to odnoszę wrażenie,