  • 1. Data: 2022-04-14 07:29:04
    Temat: Słupek blokujący na prywatnej posesji
    Od: Peter <p...@g...pl>

    No rzesz montuje sobie słupki blokujące na prywatnej posesji znajdującej
    się obok drogi, słupki wkopuje 60cm od krawężnika jezdni a tu przychodzi
    baran i mówi mi że słupki mają być 80 cm wysokie bla bla bla odpowiedni
    kolor, blask itd

    To jak to ma być, przecież teren prywatny nieogrodzony

    wiem że mam trzymać się 50cm od krawędzi jezdni

  • 2. Data: 2022-04-14 07:43:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Peter.
    On 14.04.2022 07:29 you wrote:

> [...]
    > bla bla odpowiedni kolor, blask itd To jak to ma być, przecież teren
    > prywatny nieogrodzony wiem że mam trzymać się 50cm od krawędzi

    Taki kraj.
    Myślisz że na prywatnym terenie możesz sobie budować co chcesz?

    LOL.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-04-14 08:22:16
    Temat: Re: Słupek blokujący na prywatnej posesji
    Od: Peter <p...@g...pl>

    > Taki kraj.
    > Myślisz że na prywatnym terenie możesz sobie budować co chcesz?
    >
    > LOL.
    >
    > --
    > Pete

    sypiesz ogólnikami

    na prywatnym terenie moge postawić zapory przeciwczołgowe i nikt mi tego
    nie zabroni

    nie buduje co chce, tylko rodzaj ogrodzenia

  • 4. Data: 2022-04-14 08:48:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Peter.
    On 14.04.2022 08:22 you wrote:

    > sypiesz ogólnikami na prywatnym terenie moge postawić zapory
    > przeciwczołgowe i nikt mi tego nie zabroni nie buduje co chce, tylko
    > rodzaj ogrodzenia

    Skontaktuj się z PINB to on ci poda szczegóły.

    W szczególności stwierdzi że to samowola budowlana i wyda nakaz
    rozbiórki.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2022-04-14 09:29:49
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 14.04.2022 o 07:29, Peter napisał:

> [...]
    > kolor, blask itd
    >
    > To jak to ma być, przecież teren prywatny nieogrodzony
    >
    > wiem że mam trzymać się 50cm od krawędzi jezdni

    Gówno wiesz. Zapoznaj się z przepisami dotyczącymi pasa drogowego,
    to wtedy będziesz wiedział, gdzie i jak można stawiać ogrodzenie
    (a słupki to jest rodzaj ogrodzenia) na terenie prywatnym, leżącym
    przy pasie drogowym, i że bez papierologii się nie obejdzie.

  • 6. Data: 2022-04-14 09:54:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2022 07:29:04 +0200, w <6257b120$0$463$65785112@news.neostrada.pl>,
    Peter <p...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > kolor, blask itd
    >
    > To jak to ma być, przecież teren prywatny nieogrodzony
    >
    > wiem że mam trzymać się 50cm od krawędzi jezdni

    https://www.ogrodzeniepanelowe.pl/blog/ogrodzenie-w-
    pasie-drogowym-co-trzeba-wiedziec-aby-uniknac-klopot
    ow-164/

  • 7. Data: 2022-04-14 11:09:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.04.2022 o 07:29, Peter pisze:
> [...]
    > kolor, blask itd
    >
    > To jak to ma być, przecież teren prywatny nieogrodzony
    >
    > wiem że mam trzymać się 50cm od krawędzi jezdni

    Jest pas ochronny, także na prywatnym terenie, ale nie wiem czy są
    jakieś wymogi jak ma wyglądać.

  • 8. Data: 2022-04-14 11:11:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.04.2022 o 09:29, Collie pisze:

> [...]
    > (a słupki to jest rodzaj ogrodzenia) na terenie prywatnym, leżącym
    > przy pasie drogowym, i że bez papierologii się nie obejdzie.

    Ogrodzenie tymczasowe chyba może postawić od ręki. Np takie słupki właśnie.

  • 9. Data: 2022-04-14 12:35:54
    Od: Peter <p...@g...pl>

> [...]
    > (a słupki to jest rodzaj ogrodzenia) na terenie prywatnym, leżącym
    > przy pasie drogowym, i że bez papierologii się nie obejdzie.

    mało dokładnie to opisałem, teren jest w mieście centrum, droga
    osiedlowa ale nie wewnętrzna, ta droga nie ma żadnego pobocza i od razu
    z krawężnika graniczy na całej długości z terenami prywatnymi

    standardowo jak to w takim przypadku zaczął się problem z parkującymi
    obcymi samochodami które mimo tabliczek że teren prywatny zatrzymują się
    i wjeżdżają

  • 10. Data: 2022-04-14 13:07:17

    Thu, 14 Apr 2022 12:35:54 +0200, w <6257f90a$0$451$65785112@news.neostrada.pl>,
    Peter <p...@g...pl> napisał(-a):

    > mało dokładnie to opisałem, teren jest w mieście centrum, droga
    > osiedlowa ale nie wewnętrzna,

    Nie ma takiego tworu jak osiedlowa. Jest publiczna albo wewnętrzna.