  • 1. Data: 2009-02-11 08:26:11
    Temat: Sony - zapowiedź przed PMA?
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=0Bk0rnC9bYQ
    Cała prawda o 90% wszystkich nowości fotograficznych.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 2. Data: 2009-02-11 08:53:42
    Temat: Re: Sony - zapowiedź przed PMA?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Radio Erewan pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Bk0rnC9bYQ
    > Cała prawda o 90% wszystkich nowości fotograficznych.

    Dobre :)
    Ale ten gość z pilotem to mi się bardzo ze wszystkimi prezentacjami,
    szkoleniami itp. sprawami skojarzył :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-12 07:36:14
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Radio Erewan wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Bk0rnC9bYQ
    > Cała prawda o 90% wszystkich nowości fotograficznych.

    "This video has been removed by the user."

  • 4. Data: 2009-02-12 08:16:49
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=8AyVh1_vWYQ

    http://www.youtube.com/watch?v=ERsGy5lhOwA

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-02-14 14:51:07
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=8AyVh1_vWYQ
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ERsGy5lhOwA

    Lepiej u źródła:
    http://www.theonion.com/content/video/sony_releases_
    new_stupid_piece_of

    Polecam też inne filmiki, np. o MacBooku "Wheel" - genialne :-)

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)