  • 1. Data: 2009-02-11 08:27:31
    Temat: transmiter ST-E2
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Transmiter ST-E2 Canon

    Jak sprawdza się w praktyce?

    Czy dobrze działa wspomaganie AF?

    Ile wytrzymuje bateria?

    Co może mnie zaskoczyć?
    !!!

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-02-11 10:12:14
    Temat: Re: transmiter ST-E2
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009 09:27:31 +0100, Ariusz wrote:
    > Jak sprawdza si? w praktyce?
    >
    > Czy dobrze dzia?a wspomaganie AF?

    2 x OK.

    > Ile wytrzymuje bateria?

    Mam aku, jak naladowalem latem, to wciaz dziala. Ale ja cywil, nie
    kotleciarz, mysle ze od tego czasu ST-E2 nie palił wiecej na 500 razy.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2009-02-11 11:28:13
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Michal Tyrala pisze:

> [...]
    Zapotrzebowanie na energię w tym ustojstwie jest znikome. Bateria, która
    nie uruchamia już EOS620, w ST-E2 działa jeszcze baaardzo długo.
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com