  • 1. Data: 2013-04-25 22:43:21
    Temat: Sony zdobywa nowy rynek - kamery dla psów!
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Sony podbija nowy rynek - kamery dla psów. Szykuje się nowy rozdział
    fotografii ulicznej...
    http://www.dpreview.com/news/2013/04/22/sony-launche
    s-aka-dm1-dog-mounted-camera-harness-in-japan
    "Twój pies kupowałby Sony!" :)

    [mr.]

  • 2. Data: 2013-04-25 23:02:32
    Temat: Re: Sony zdobywa nowy rynek - kamery dla psów!
    Od: Marek <p...@s...com>

    > "Twój pies kupowałby Sony!" :)

    Straż miejska ponoć każe te kamery montować do tyłu aby było widać co i
    gdzie pies zrobił :-D

    Marek

  • 3. Data: 2013-04-26 08:12:55
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2013-04-25 22:43, Mariusz [mr.] pisze:

> [...]
    > fotografii ulicznej...
    > http://www.dpreview.com/news/2013/04/22/sony-launche
    s-aka-dm1-dog-mounted-camera-harness-in-japan

    Kot też. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=x0jdjRrzIyw

    --
    Ziemo

  • 4. Data: 2013-04-26 13:55:41
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek" <p...@s...com> wrote:

    [...]
    > Straż miejska ponoć każe te kamery montować do tyłu aby było widać co
    > i gdzie pies zrobił :-D

    Może skuteczniejsza byłaby do tego całodobowa waga z alarmem? ;)

    I jeszcze parkomat, tachometr, alkomat, oscyloskop...

    [mr.]

  • 5. Data: 2013-04-26 14:25:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-26 13:55, Mariusz [mr.] pisze:
    > Może skuteczniejsza byłaby do tego całodobowa waga z alarmem? ;)

    W zasadzie to świetny pomysł! Pies ze strachu przed alarmem gromadziłby
    wszystko w sobie a potem raz na miesiąc w specjalnych punktach zdawczo
    odbiorczych następowałoby rozładowanie tej kumulacji :-D :-D

    Mam nadzieję, że nikt z urzędników UE tego nie czyta bo będę musiał o
    prawa autorskie wystąpić! ha ha

    Marek

  • 6. Data: 2013-04-29 19:07:18
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    W dniu 2013-04-26 14:25, Marek pisze:

> [...]
    > gromadziłby wszystko w sobie a potem raz na miesiąc w specjalnych
    > punktach zdawczo odbiorczych następowałoby rozładowanie tej kumulacji

    Osobiście uważam że dziś pies powinien być dozwolony jedynie jako
    animacja na tablecie ;). Kiedyś były takie jajka:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tamagotchi
    Dziś mogłaby być taka androidowa wersją bądź bardziej glamour na iOS ;).

    --
    Pozdrawiam!
    http://takpatrze.cba.pl/

  • 7. Data: 2013-04-29 20:41:30
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Mariusz [mr.] napisał:

> [...]
    > fotografii ulicznej...
    > http://www.dpreview.com/news/2013/04/22/sony-launche
    s-aka-dm1-dog-mounted-camera-harness-in-japan

    Autopiętno - bo w pierwszym momencie przeczytałem: "KARMY dla psów" ;)

    Cross => pl.pregierz

    Pozdr.,

    Koziołek
    --