  • 1. Data: 2010-02-21 17:21:54
    Temat: Sprinter , Crafter czy Daily
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej
    Przymierzam sie do zakupu busa typu maxi lub xxl (long)
    Do tej pory jezdzilem sprinterem 312 1997rok, musze przyznac auto
    niezawodne, szybkie i cale pordzewiałe. Niestety sprintery maja to do
    siebie, ale zadowolony jestem bo zawsze wsiadalem i jechalem bez klopotu.
    Jak to wyglada z nowym sprinterem, mysle o zakupie 3-latka, czy one tez
    "gniją" a moze mercedes sie poprawil. Interesuje mnie moc minimum 150km.
    Dopuszczam jeszcze vw craftera i iveco daily. Prosze o Wasza opinie jaki
    zakup bedzie najlepszy.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-02-22 08:23:08
    Temat: Re: Sprinter , Crafter czy Daily
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "gniją" a moze mercedes sie poprawil. Interesuje mnie moc minimum 150km.
    > Dopuszczam jeszcze vw craftera i iveco daily. Prosze o Wasza opinie jaki

    Iveco sobie poraduj, za czesci placisz jak za zboze.
    W warsztacie z ktorego korzystam, serwisuje swoje auta jedna wypozyczalnia,
    jezdza w niej tylko Iveco. Wiecznie z tymi samochodami cos jest - a to dyfer
    a to skrzynia a to cos innego. Mam sprintera 2005 r i tez gnije, LT z 2001
    za to czysciutki. Tez sie wlasnie przymierzam do Sprintera 2008 r od
    znajomego budowlanca ktoremu kryzys dal sie ostro we znaki.
    Ale powaznie mysle tez nad Crafterem wlasnie ze wzgledu na to, iz mniej
    gnija.

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-02-22 09:14:50
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > "gniją" a moze mercedes sie poprawil. Interesuje mnie moc minimum 150km.
    > Dopuszczam jeszcze vw craftera i iveco daily. Prosze o Wasza opinie jaki

    przerabiam to samo ale odpuściłem napędy na tył bo sporo jeżdże na pusto lub
    z małym ładunkiem 100-300 kg
    z tych co wymieniłeś brałbym Craftera ale sam szukam Jumpera :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-02-22 17:13:11
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lub z małym ładunkiem 100-300 kg
    > z tych co wymieniłeś brałbym Craftera ale sam szukam Jumpera :)

    4x4 tez cos znajdziesz :)