  • 1. Data: 2010-02-20 23:06:30
    Temat: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalność ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Dosyć niespodziewanie PR3, przełączył się dzisiaj
    na PR1 na Radio Kierowców,
    po czym wrócił z powrotem na PR3.

    Zauważyliście coś takiego ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-02-20 23:19:24
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-20 23:06, J_K_K pisze:
    > Dosyć niespodziewanie PR3, przełączył się dzisiaj
    > na PR1 na Radio Kierowców,
    > po czym wrócił z powrotem na PR3.
    >
    > Zauważyliście coś takiego ?

    Owszem RDS działa...

    Teraz poczekamy na TMC... aż Krajowa Rada Tego i Owego zadecyduje, że
    jednak leży to w "tagercie" odbiorców Jedynego Słusznego Radyja...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2010-02-21 00:17:41
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent J_K_K nadaje:

    > Dosyć niespodziewanie PR3, przełączył się dzisiaj
    > na PR1 na Radio Kierowców,
    > po czym wrócił z powrotem na PR3.

    Pewnie masz włączony guziczek "traffic assist" tylko nie wiedziałeś po
    co ;-)

  • 4. Data: 2010-02-21 00:48:57
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Tak, zauwazylem, a najlepsze jest, ze u mnie nie da sie tego wyciszyc
    albo wylaczyc :|

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 5. Data: 2010-02-21 01:52:30
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Tak, zauwazylem, a najlepsze jest, ze u mnie nie da sie tego wyciszyc albo
    > wylaczyc :|

    ale gdzie, w jakim radiu, w fordzie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 6. Data: 2010-02-21 08:57:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 00:17:41 +0100, JanKo wrote:
    >Agent J_K_K nadaje:
    >
    >Pewnie masz włączony guziczek "traffic assist" tylko nie wiedziałeś po
    >co ;-)

    Ale to nie powinno zmienic programu ?

    Albo im sie cos w RDS pop*, albo akurat byl w takim miejscu ze
    proponowana czestotliwosc nastepnej stacji PR3 trafila w PR1 ..

    J.

  • 7. Data: 2010-02-21 09:19:18
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalno?ć ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale to nie powinno zmienic programu ?

    Po to jest, aby zmieniło. ;-)

  • 8. Data: 2010-02-21 09:30:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 09:19:18 +0100, Cavallino wrote:

    >Po to jest, aby zmieniło. ;-)

    Zgodnie z opisem to nie do tego sluzy - moze ci CD wylaczyc.
    Czy sie myle ?

    J.

  • 9. Data: 2010-02-21 09:36:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Zgodnie z opisem to nie do tego sluzy - moze ci CD wylaczyc.
    > Czy sie myle ?

    I tak i nie.:
    TP - (Traffic Program) - Wyszukiwanie stacji nadających komunikaty drogowe.
    TA - (Traffic Announcements) - Przerywanie odtwarzania kasety lub płyty CD i
    przełączanie na tuner w czasie nadawania komunikatów drogowych.

  • 10. Data: 2010-02-21 11:09:24
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    J_K_K napisał(a):
    > Dosyć niespodziewanie PR3, przełączył się dzisiaj
    > na PR1 na Radio Kierowców,
    > po czym wrócił z powrotem na PR3.
    >
    > Zauważyliście coś takiego ?

    Już dosyć dawno (ponad rok temu) pojawiały mi się takie akcje ale bardzo
    sporadycznie. Nawet mi CD na chwilę przestawał grać aby wysłuchać
    jakiegośtam komunikatu.
    Pozatym użyteczność tych informacji była znikoma - zawsze dotyczyła
    zupełnie innego niż ten w którym podróżowałem rejonu Polski.

    Pewnie jakieś próby RDS czy TA.

    --
    M.