  • 1. Data: 2022-05-09 23:27:08
    Temat: Sprzedajmy samochody ale to już...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Kobyliński zgłosił do budżetu obywatelskiego projekt zakładający
    likwidację parkingu pod ratuszem przy pl. Bankowym, sprzedaż samochodów
    służbowych, w tym samochodu prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. W
    zamian miałyby być zamontowane stojaki rowerowe oraz kupione rowery dla
    prezydenta oraz urzędników."

    "Projekt narusza przyjęte w Urzędzie standardy odbywania podróży
    służbowych przez przedstawicieli stołecznych władz samorządowych.
    Prezydent i kierownictwo Urzędu zwyczajowo korzystają z samochodów,
    które gwarantują im sprawne zarządzanie miastem"

    :-)

    http://niusy.pl/@nczas.com/aja

  • 2. Data: 2022-05-10 11:05:56
    Temat: Re: Sprzedajmy samochody ale to już...
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/05/2022 22:27, ii wrote:
> [...]
    > Prezydent i kierownictwo Urzędu zwyczajowo korzystają z samochodów,
    > które gwarantują im sprawne zarządzanie miastem"

    Kobylinskiego wkopac w ziemie tak aby wystawala tylko dupa i z niej
    zrobic stojak na rowery.

  • 3. Data: 2022-05-10 11:56:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.05.2022 o 11:05, K pisze:

    > Kobylinskiego wkopac w ziemie tak aby wystawala tylko dupa i z niej
    > zrobic stojak na rowery.

    ,,To typowa hipokryzja urzędu. Przeciętny Kowalski ma jeździć rowerem
    albo zatłoczoną komunikacją, ale już urzędnicy potrzebują do efektywnej
    pracy samochodu. To jest śmieszne" - powiedział PAP radny.

    ,,Poza tym utrudniają życie jak mogą, zwężają ulice, przedłużają godziny
    płatnego parkowania, a dodatkowo jeszcze twierdzą, że zamiana samochodów
    na rowery jest dla nich nieekonomiczna" - dodał.

  • 4. Data: 2022-05-10 13:02:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.05.2022 o 11:56, ii pisze:
> [...]
    > płatnego parkowania, a dodatkowo jeszcze twierdzą, że zamiana samochodów
    > na rowery jest dla nich nieekonomiczna" - dodał.

    i nigdy nie było inaczej, różnią się tylko ilości 'sodówki'

  • 5. Data: 2022-05-11 10:22:22
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/05/2022 10:56, ii wrote:

> [...]
    > płatnego parkowania, a dodatkowo jeszcze twierdzą, że zamiana samochodów
    > na rowery jest dla nich nieekonomiczna" - dodał.

    Ja mam swietny przyklad tego spierdolenia umyslowego w UK. Zweza sie
    kolejne ulice aby wymalowac droge rowerowa, a rowerzysci i tak z nich
    nie korzystaja bo wola jezdzic po ulicy, czesto obok siebie bo musza
    pogadac.

  • 6. Data: 2022-05-12 23:31:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > płatnego parkowania, a dodatkowo jeszcze twierdzą, że zamiana samochodów
    > na rowery jest dla nich nieekonomiczna" - dodał.

    "Prezydent Kielc miał wypadek rowerowy"

    http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/ajc

    :-)

  • 7. Data: 2022-05-13 00:45:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-11 o 10:22, K pisze:

> [...]
    > kolejne ulice aby wymalowac droge rowerowa, a rowerzysci i tak z nich
    > nie korzystaja bo wola jezdzic po ulicy, czesto obok siebie bo musza

    To prawie tak jak w Polsce, tylko że w Polsce kierujący
    samochodami/młotorami wolą jeździć po chodnikach.

  • 8. Data: 2022-05-18 10:12:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.05.2022 o 10:22, K pisze:

> [...]
    > kolejne ulice aby wymalowac droge rowerowa, a rowerzysci i tak z nich
    > nie korzystaja bo wola jezdzic po ulicy, czesto obok siebie bo musza

    Specjalne objaśnienie dla tępaków, które odczuwają nieprzepartą chęć
    zabrania głosu, w sprawach o których nie mają żadnego pojęcia:

    Co to jest ulica?
    - ulica to droga (w skład dróg wchodzą jezdnie, torowiska, drogi dla
    rowerów, chodniki i pobocza) oraz przyległe nieruchomości.

    Trudno jest w mieście jeździć poza ulicami, podwórka są poodgradzane.
    Dlatego cały ruch pojazdów i pieszych odbywa się praktycznie wyłącznie
    po ulicach.

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2022-05-23 17:42:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/05/2022 09:12, Akarm wrote:

> [...]
    >
    > Trudno jest w mieście jeździć poza ulicami, podwórka są poodgradzane.
    > Dlatego cały ruch pojazdów i pieszych odbywa się praktycznie wyłącznie

    Ale ogolnie tresc zrozumiales czy trzeba ci to narysowac jak debilowi?