  • 11. Data: 2012-08-09 21:45:16
    Temat: Re: Sprzedam kingway king 50
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 17:41, $heikh el $hah pisze:

    > "Aequat omnes cinis; impares nascimur, pares morimur"
    > - Seneka Młodszy
    > ["Wszystkich zrównuje proch; rodzimy się nierówni, równi umieramy"]

    http://pl.wikiquote.org/wiki/Sentencje_i_zwroty_%C5%
    82aci%C5%84skie

    Wydaje się że wszyscy mamy dostęp do internetu.
    Nie to jednak było moim zamierzeniem :)
    Szymon

  • 12. Data: 2012-08-10 09:43:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-09 21:45, Szymon Machel pisze:

    > Wydaje się że wszyscy mamy dostęp do internetu.

    To nie bylo z internetu tylko ze "zmierzchu" albo "Buffy pogromcy
    wampirow"* ;)

    pozdr
    newrom
    * - aczkolwiek Umarniety Jasio moze dolozyc starwarsy do kolekcji ;>
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 13. Data: 2012-08-10 13:48:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 09:43:27 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > To nie bylo z internetu tylko ze "zmierzchu" albo "Buffy pogromcy
    > wampirow"* ;)

    Ej, nie przyrównuj Buffy do tego szitowatego "Zmierzchu", Buffy to
    bardzo dobry serial jest! :-)

    (Byłem tym bardzo zaskoczony, muszę powiedzieć)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 14. Data: 2012-08-10 14:40:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 13:48, Leszek Karlik pisze:

    > Ej, nie przyrównuj Buffy do tego szitowatego "Zmierzchu", Buffy to
    > bardzo dobry serial jest! :-)

    Itam, Sandra (a moze Samanta) nastoletnia czarownica - to jest serial!

    > (Byłem tym bardzo zaskoczony, muszę powiedzieć)

    przez przypadek zapewne ;)
    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2012-08-10 17:37:47
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 14:40:34 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Itam, Sandra (a moze Samanta) nastoletnia czarownica - to jest serial!

    I może jeszcze Charmed? :->

    > przez przypadek zapewne ;)

    Nieno, zacząłem oglądać bo wszystko inne Whedona (Firefly, Dollhouse,
    Dr Horrible's Sing Along Blog) mi się podobało. I okazało się, że
    Buffy jak się pominie to, że to serial o czice co zabija wampiry
    to ma fajne postacie, bardzo dobre dialogi a w późniejszych sezonach
    robi się dość ponurym serialem o życiu, śmierci i stracie bliskich.
    Mega :-)

    (A żeby nie było zupełnie off-topic, to 2 fajne postacie jeżdżą
    czasem na motocyklach, obie początkowo wydają się być mocno
    negatywne a potem się zmieniają :->)

    Buffy forever! :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 16. Data: 2012-08-10 19:54:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to ma fajne postacie, bardzo dobre dialogi a w późniejszych sezonach
    > robi się dość ponurym serialem o życiu, śmierci i stracie bliskich.

    Ja to się czasem zastanawiam czy WO nie zaczął jeździć na moturze i
    nie stworzył sobie na preclu postaci Lesliego.
    Bo czasem jak Ciebie czytam to jakbym archiwum grupy s-f czytał. (:

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 17. Data: 2012-08-10 21:16:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 19:54:15 +0200, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Ja to się czasem zastanawiam czy WO nie zaczął jeździć na moturze i nie
    > stworzył sobie na preclu postaci Lesliego.

    LOL. ;-) Nie, WO i motury to raczej nie.

    > Bo czasem jak Ciebie czytam to jakbym archiwum grupy s-f czytał. (:

    Wiesz, na SF-Fie też się sporo udzielałem jak ta grupa żywa była. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 18. Data: 2012-08-11 06:05:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > On Fri, 10 Aug 2012 19:54:15 +0200, Jasio <b...@g...pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > LOL. ;-) Nie, WO i motury to raczej nie.

    No tak, bo co masz powiedzieć - że odkryłem tę tajemnicę?

    > Wiesz, na SF-Fie też się sporo udzielałem jak ta grupa żywa była.
    > :-)

    No wiem. I dla zmyłki we "dwóch" pisaliście. (:

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 19. Data: 2012-08-13 12:34:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 17:37, Leszek Karlik pisze:

    > I może jeszcze Charmed? :->

    A tego to akurat nie pilem.

    > robi się dość ponurym serialem o życiu, śmierci i stracie bliskich.
    > Mega :-)

    Mnie interesuja wylacznie filmy ktore daja odpowiedz na pytanie o zycie,
    wszechswiat i cala reszte.

    > negatywne a potem się zmieniają :->)

    Jak AZ ?

    pozdr
    newrom
    PS. on jest jeszcze przed przemiana na preclu
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 20. Data: 2012-08-13 12:40:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak AZ ?

    Caly czas hejtujesz mnie. Na pewno zazdroscisz mi motura.

    > PS. on jest jeszcze przed przemiana na preclu

    Ale, ze w kogo sie przemienie?

    --
    Artur
    ZZR 1200