  • 21. Data: 2012-08-13 12:45:56
    Temat: Re: Sprzedam kingway king 50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-13 12:40, AZ pisze:

    >Caly czas hejtujesz mnie.

    osztywzyciu, teraz to juz wiem co to jest hejtowanie. Dzieki kolego! :-)

    > Na pewno zazdroscisz mi motura.

    No ba! :-)

    > Ale, ze w kogo sie przemienie?

    Wef wyznawce chądy, przeciez to oczywiste!

    pozdr
    newrom bez fejszbuka i wiedzy o zachowaniach spolecznych.
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 22. Data: 2012-08-13 12:55:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > osztywzyciu, teraz to juz wiem co to jest hejtowanie. Dzieki kolego! :-)

    Ja z kolei dowiedzialem sie od jednego co sobie kupil ajfona i makbuka
    i od tego momentu czuje sie uciskany.

    > Wef wyznawce chądy, przeciez to oczywiste!

    Newer. No chyba ze wyjdzie jakis model na licencji KHI.

    > newrom bez fejszbuka i wiedzy o zachowaniach spolecznych.

    Czyli nie istniejesz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-08-13 13:12:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-13 12:55, AZ pisze:

    > Ja z kolei dowiedzialem sie od jednego co sobie kupil ajfona i makbuka
    > i od tego momentu czuje sie uciskany.

    No ale na pewno jest za pare dolarow aplikacja przeciwdzialajaca, nie ?

    > Newer.

    Dabug otworza Cisie oczy!

    > Czyli nie istniejesz.

    Dokladnie tak. Nie glupio Ci tak gadac ze soba ? :P
    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-08-13 13:14:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale na pewno jest za pare dolarow aplikacja przeciwdzialajaca, nie ?

    Nie wiem ale widzialem, ze sa takie wyluzowujace aplikacje jak picie piwka
    albo rozwijanie papieru toaletowego na czas.

    > Dabug otworza Cisie oczy!

    Mam otwarte.

    > Dokladnie tak. Nie glupio Ci tak gadac ze soba ? :P

    Ze soba nie, ale czuje, ze jestes botem odpalonym przez Owce dlatego mnie tak
    nie lubisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-08-13 13:22:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-13 13:14, AZ pisze:

    > Nie wiem ale widzialem, ze sa takie wyluzowujace aplikacje jak picie piwka
    > albo rozwijanie papieru toaletowego na czas.

    wypas! Zawsze wolalem pic piwo na telefonie niz przez wlasny pysk.

    > Mam otwarte.

    a prawdy nie widzisz...

    > Ze soba nie, ale czuje, ze jestes botem odpalonym przez Owce

    oj, pojechales po bandzie...

    > dlatego mnie tak nie lubisz.

    A skad ten pomysl ? :))

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 26. Data: 2012-08-13 13:34:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > wypas! Zawsze wolalem pic piwo na telefonie niz przez wlasny pysk.

    Jakbys wydal tyle hajsu na zabawki z pod znaku japka to niestety nie
    bylo by za co pic przez wlasny pysk i pozostala by darmowa aplikacja
    do picia piwka...

    > a prawdy nie widzisz...

    Ja widze, to wy zaslepieni jestescie. Wiem co mowie.

    > oj, pojechales po bandzie...

    Ej, mam juz prawidlowa pozycje i jezdze po nitce a nie po bandzie.

    > A skad ten pomysl ? :))

    Bo Owca mnie nie lubi :-(

    --
    Artur