    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
    Date: Wed, 1 Jul 2020 00:04:07 +0200

    Wybyłem daleko od domu i się okazuje, że nie mam przeglądu i
    ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.

    Pal lich przegląd, ale ubezpieczenie? Zlicytują mi mieszkanie jak nie
    zawrę nowej umowy.

    Dzwonię do agenta dotychczasowej ubezpieczalni i podaję numer
    rejestracyjny jaki wydaje mi sie samochód ma. Okazuje się, że jakiś
    motor. Nie mam pomysłu. Odgrzebałem jakieś zdjęcie. Jest numer,
    faktycznie inny. Odnajduje się dotychczasowa polisa. Ale dalej trzeba
    podać PESEL albo VIN. Nie mam PESELA właściciela polisy. Ani VIN
    oczywiście. Polisa może nie będzie odnawiana ze względu na zmianę
    właściciela.

    Czy ja jestem jeszcze człowiekiem?!